مشروح اخبار


» برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج گچساران



به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسم جشنی در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.


برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج گچساران

به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسم جشنی در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.

در این مراسم که با شرکت سربازان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار گردید سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و اباالفضل العباس (ع) ، امام حسین (ع) را اسوه ازادگان جهان خواند و گفت: تاسی از این امام معصوم باعث سعادت دنیا و دین ما خواهد بود و امروز اگر ما در دنیا عزت و ابرو داریم و ملتی سربلند هستیم به برکت درس اموزی از مکتب این امام شهید بوده است .

انصاری ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم و نپذیرفتن ذلت و خواری را از دیگر درس های مکتب امام حسین خواند و گفت: پاسدارن باید با الگو گیری از این امام معصوم وعمل به دستورات امام خود را هر چه بیشتر به امام حسین (ع) نزدیکتر نمایند تا با کسب این فضایل ارزشمند در همه جبهه ها چه جبهه جهاد با نفس و چه جبهه جهاد با دشمنان دین سربلند و پیروز بیرون بیایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران پاسداری را یک رسالت خواند و گفت: پاسداری شغل نیست بلکه یک رسالت عظیم است که بر دوش ما گذاشته شده و انجام این رسالت فقط با روحیه شهادت طلبی و ظلم ستیزی و تقوی میسر است و اگر امروز پاسداران ما چه در داخل کشور و چه در دفاع از مظلومین جهان محکم واستوار به رسالت خود عمل کرده و زره ای سستی و کوتاهی از خود نشان نمی دهند بخاطر همین روحیه شهادت طلبی و ظلم ستیزی است .

در ادامه این مراسم حجه الاسلام صالحی از مربیان عقیدتی نیز پیرامون فضایل زیارت امام حسین (ع) سخنرانی کردند.

صالحی زیارت قبر امام حسین را موجب امرزش گناهان خواند و گفت چه سعادت وخوشبختی از این بالاتر که به واسطه زیارت امام حسین (ع) گناهان انسان بخشیده شود استجابت دعا زیرقبه ، شفا در تربت ، امرزش گناهان ، از جمله اثار زیارت وتربت سید الشهدا بود.

که حجه الااسلام صالحی با اشاره به احادیث معصومین علیهم السلام به شرح وتوضیح ان پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم از 5 نفر از پاسداران رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج گچساران تجلیل و از طرف فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران هدایایی به انان اهدا گردید



تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1395, 14:59



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری یادواره شهید اروجعلی قره قانی در روستای تلخاب شیرین گچساران
  • همایش حلقه های صادقین و ناصرین در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد
  • "تا روحیه سلحشوری بین بسیجیان هست دشمنان قادر به ضربه زدن به کشور و انقلاب نخواهند بود"
  • فراخوانی و آموزش ویژه گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران
  • " برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت دانش آموزی شهرستان های باشت و گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟