مشروح اخبار


» خودکشی دانشجوی رشته ادبیات در دانشگاه شیراز + عکس



دانشجوی دانشگاه شیراز در اقدامی به زندگی اش پایان داد.به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز ،  برخلاف آمار که حکایت از آن دارند که میزان خودکشی در کشورمان پایین است و سهم مرگ ناشی از این اقدام در عوامل پایان دهنده به حیات ایرانیان، بسیار کمتر از مواردی مانند سرطان، سکته، تصادفات جاده ای، حوادث کار و... است، انتشار خبرهای مربوط به این واقعه در هفته ها و ماه های اخیر بسیار نگران کننده به نظر می‌رسد.


دانشجوی دانشگاه شیراز در اقدامی به زندگی اش پایان داد.به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز ،این دانشجوی پسر که در سال آخر  رشته ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شیراز درحال تحصیل بود عصر روز شنبه از ساختمان این دانشکده واقع در پردیس ارم خود را پرتاب و به زندگی اش پایان داد.

 

به گزارش راک نیوز ، برخلاف آمار که حکایت از آن دارند که میزان خودکشی در کشورمان پایین است و سهم مرگ ناشی از این اقدام در عوامل پایان دهنده به حیات ایرانیان، بسیار کمتر از مواردی مانند سرطان، سکته، تصادفات جاده ای، حوادث کار و... است، انتشار خبرهای مربوط به این واقعه در هفته ها و ماه های اخیر بسیار نگران کننده به نظر می‌رسد.

مردی خود را از پل عابر پیاده در خیابانی در تهران حلق آویز کرد. مردی ‌که از درد به‌خود می‌پیچید، راهی بیمارستان شد و وقتی فهمید که تا پول ندهد بستری نخواهد شد، خود را از چند طبقه به پایین پرت کرد. نوجوانی این کار را در یکی از پل های پایتخت انجام داد و جوانی در یک پاساژ خود را به پایین پرت کرد. مردی دیگری همسر سابقش را در پارکینگ بیمارستان کشت و بعد به سر خود شلیک کرد. چند خواهر مجرد که سنشان بالا رفته بود، از اتاق خانه برای خود اتاق گاز ساختند و به این روش به زندگی خود خاتمه دادند. دانش آموزی از تاب نیاوردن مشکلات ودیگری از نرفتن به اردو ، کارگری از نچرخیدن چرخ زندگی، شهروندی از بیکاری و مشکلات همراه با آن و... .

اصولا خودکشی در کشورمان در یک لحظه رخ می‌دهد و در همان لحظه تمام می‌شود و چیزی از آن برای بحث و بررسی در روزهای بعد باقی نمی‌ماند. شاید به این دلیل که برخی بر این باورند که با مطرح کردن این مسائل، قبحشان می‌شکند و به این دلیل بهتر است که درباره شان سکوت شود. تئوری عجیبی که به رغم حضور در عصر انفجار اطلاعات و دسترسی به دنیای مجازی، هنوز برخی بر درستی آن تاکید دارند و مخالف رسانه ای شدن اخبار خودکشی ها هستند

.



تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1395, 00:45



» اخبار مرتبط:

  • خودکشی یک دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی
  • برادر قربانی اسیدپاشی خودکشی کرد +عکس
  • خودکشی دانشجوی "لرزبان "پزشکی شیراز
  • فوت یک دانشجوی دکتری در دانشگاه تهران
  • پایان غم‌ انگیز عاشقانه‌های پزشک میلیاردر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟