مشروح اخبار


» ناظر گمرکات گیلان سرپرست گمرک آستارا شد



به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع مدیر کل گمرک آستارا اظهار کرد: گمرک می‌تواند برای حمایت از تولید ملی، تسهیلات بیشتری را در روان‌سازی فرایند واردات و به ویژه صادرات کالا فراهم کند.

کیوان اسدپور، با تاکید بر استفاده از فناوری‌های روز به منظور کارآمد کردن گمرکات کشور، افزود: گمرک با اجرای طرح‌های نوین و جهانی خود می‌تواند در بسیاری از تصمیم سازی‌های کلان کشور موثر واقع شده و به تعالی اقتصادی کشور کمک کند.

وی بر ضرورت حمایت از سرمایه‌های انسانی در گمرک تاکید کرد و گفت: با به‌کارگیری سرمایه‌های انسانی صدیق بهتر می‌توان از طریق بهبود مدیریت هوشمند صادرات و واردات به عزت و سربلندی نظام اسلامی کمک کرد.

ناظر گمرکات گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به افزایش صادرات در گمرکات گیلان و ویژه گمرک آستارا اظهار کرد: با وجود تحریم علیه کشورمان، تراز تجاری ایران به نفع صادرات بوده است.

پرویز تقوی افزود: طبق نقشه ترسیمی 1404 مقام معظم رهبری، برای مبارزه با تحریم‌ها وظایف مهمی در قالب طرح تحول به گمرک ابلاغ شد.

وی، تصویب قانون جدید امور گمرکی را نخستین گام برای اجرای طرح تحول دانست و تصریح کرد: در این قانون تجارت سهل‌تر و روان‌تر شده و با تاکید بر انجام امور به صورت الکترونیکی، میزان خطای انسانی نیز تا حد زیادی کاهش یافته است.

سرپرست گمرک آستارا اضافه کرد: تجار و بازرگانان نیز باید همگام با گمرک، فرایند کاری خود را سیستمی کنند.

در این مراسم از تلاش‌های بهزاد کریمی مدیر کل گمرک آستارا قدردانی به عمل آمد و پرویز تقوی ناظر گمرکات گیلان و مدیر کل گمرک انزلی به عنوان سرپرست اداره کل گمرک بندر مرزی آستارا معرفی شد.




تاریخ انتشار : 9 مرداد 1391, 15:44



» اخبار مرتبط:

  • 50 گمرک بايد کاهش يابد /گمرک یاسوج تعطیل میشود؟
  • یک سوم برنج وارداتی کشور ازکدام گمرک ترخیص شد
  • ترخیص کالا در بخش صادرات باید دو ساعته انجام شود
  • تبریک روز جهانی گمرک به همکاران گمرکی در گمرکات فارس
  • بزرگداشت روز جهانی گمرگ ودهه ی فجر در گمرک شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟