مشروح اخبار


» سطح تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فراتر از لیگ دو است



علی دایی در حاشیه دیدار پلی آف تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جم گفت: تیم نفت و گاز گچساران شایسته صعود به لیگ دسته اول است.


سطح تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فراتر از لیگ دو است

علی دایی در حاشیه دیدار پلی آف تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جم گفت: تیم نفت و گاز گچساران شایسته صعود به لیگ دسته اول است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از جم، دیدار پلی آف تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جم تا دقایق پایانی بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان در جریان است.

علی دایی در حاشیه این بازی در گفتگو با خبرنگار راک نیوز افزود: در نیمه اول بازی تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی کاملا شاهد برتری تیم گچسارانی بودیم و به نظر من این تیم شایسته صعود به لیگ دسته اول است.

دایی که مهمان ویژه بازی تیم های نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی بود از حضور پرشور تماشاگران در این بازی لیگ دسته دوم  اظهار خرسندی کرد و ادامه داد: تماشاگران سرمایه های فوتبال این کشور هستند و این حضور در مناطق محروم در شهرهای کوچک پرشور و پررنگ تر است.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم هایی همچون نفت و گاز گچساران که دارای سرمایه تماشاچی هستند در عرصه فوتبال کشور حضور پررنگ تری داشته باشند.

این دیدار با نتیجه 2بر0به سود نماینده جم به پایان رسید تا سرنوشت تیم سوم راه یافته به لیگ یک در یازده خرداد ماه در دیدار برگشت درگچساران مشخص شود.



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1395, 19:23



» اخبار مرتبط:

  • درخواست از علی دایی برای تماشای دیدار نفت وگاز گچساران در پلی آف+عکس
  • نفت و گاز گچساران به مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر هندبال راه یافت
  • تیم نفت و گاز گچساران در رده سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت
  • فوتبال نفت و گاز گچساران در یك قدمی لیگ دسته یك آماده كسب پیروزی دیگر
  • شمالی ها نیامدند "نفت گچساران"تا پله سوم بالا آمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟