مشروح اخبار


» نسخه شبنامه ها کهنه شده است



متاسفانه برخی از نامزدهای انتخابات از تقلب در انتخابات سخن می گویند درحالیکه خود برای جمع آوری آرای مردمی شبانه روز در حال تلاش هستند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست با حضور حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار کشور و استان بیفزایند.

نیکزاد با طرح این سوال که اگر در انتخابات تقلب می شود چرا این نامزدها تا آخرین لحظه به فعالیت انتخاباتی مشغول هستند؟ یادآور شد: معتقدم عملکرد نامزدهای انتخاباتی باید مانندعملکرد " مرحوم تختی " پهلوانی باشد نه قهرمانی.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از نامزدهای انتخاباتی رد صلاحیت می شوند و می گویند " فلان می کنیم و بهمان " ، اما یادشان رفته که نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر " یال و کوپال " استکبار جهانی ایستاده است.

نیکزاد با تشریح برخی نشست های خود با برخی از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، بیان داشت: برخی از این نامزدها از نحوه چینش هیات های اجرائی نگران هستند و وقتی به آنها گفتم که کدام عضو هیات اجرائی از سوی مردم و خود شما مورد تائید نیست ، می گویند خدایی نمی دانیم.

وی افزود: جای افتخار دارد که امروز در کهگیلویه و بویراحمد معتمدین زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها اعضای هیات اجرائی شایسته برای برگزاری انتخابات انتخاب نمود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامزدهای انتخاباتی دراین استان خواست تنها به " قانون " پایبند باشند و بغیر از " قانون " چیز دیگری را ملاک کار و رفتار خود قرار ندهند.

نیکزاد گفت: مسوولان انتخاباتی بطور ریز دارند مسائل مرتبط با انتخابات را رصد می کنند و مردم مطمئن باشند با هرگونه خلاف قانون به شدت برخورد قانونی می شود.

وی با تاکید براینکه اگر کسی بخواهد در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی " هوچی گری " کند برخورد قانونی می شود، بیان داشت: تمامی تدابیر لازم برای برخورد قانونی با کسانی که قصد " هوچی گری " در این انتخابات داشته باشند اندیشیده شده است.



تاریخ انتشار : 10 بهمن 1390, 09:55



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد؛ نامزد انتخابات بهبهان خوزستان
  • اطلاعیه شماره 9 ستاد انتخابات كشور
  • نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس نهم در كهگیلویه وبویراحمد اعلام شد
  • تاریخ ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا اعلام شد
  • تائید انتخابات یاسوج رانماینده این شهر اعلام کرد+باشت ولیکک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟