مشروح اخبار


» پرداخت 280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و 300 طرح‌ اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر280 میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی از سال گذشته تاکنون اجرا شد و این روند به طور جدی ادامه دارد.


پرداخت 280 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و 300 طرح‌ اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر280 میلیارد ریال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی از سال گذشته تاکنون اجرا شد و این روند به طور جدی ادامه دارد.

عنایت رحیمی نیا در گفت و گو با راک نیوز با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی از منابع بانکی و امدادی تامین اعتبار شده است ،افزود: در سال گذشته 2300 خانوار از مددجویان در کهگیلویه و بویراحمد از وام خودکفایی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال بهره مند شده اند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در زمینه کشاورزی، دامپروری ، صنایع دستی ، فعالیتهای صنعتی و خدمات است.

رحیمی نیا اضافه کرد: در سال گذشته از 2300 طرح اشتغالزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعداد 1380 طرح در زمینه کشاورزی،دامداری و باغداری بوده است.

رحیمی نیا ادامه داد: این طرحهابا اعتباری به مبلغ 220 میلیارد ریال از طریق اعتبارات بانکی و 60 میلیارد ریال از طریق منابع کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان پرداخت شده است .

رحیمی نیا خاطر نشان کرد: استعدادسنجی، هدایت برای فراگیری آموزشهای فنی و حرفه ای مورد علاقه مددجویان ، پرداخت تسهیلات، نظارت بر حُسن اجرای طرحهای اشتغالزایی توسط ناظران حوزه خودکفایی، و کمک به امر بازاریابی، از جمله فعالیتهای این نهاد در بخش اشتغال است.

وی ایجاد اشتغال را گامی موثر در توانمند سازی مددجویان تحت حمایت عنوان و تصریح کرد : کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک بانکهای عامل و با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت و خروج تدریجی آنها از چرخه های حمایتی اقدام به پرداخت این تسهیلات نموده است.

رحیمی نیا در پایان ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار در قانون بودجه سال۹۵ کل کشور برای این نهاد و صندوق اشتغال نیازمندان کمیته امداد بتوانند زمینه ی اجرای2هزار و 500 طرح اشتغالزایی و توانمندیسازی را برای مددجویان این استان فراهم نماییم



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1395, 20:29



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت بیش از 233 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان
  • معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان :پرداخت 224 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اشتغال
  • کهگیلویه و بویراحمد جزو ضعیف ترین استان های کشور در جذب اعتبارات اشتغالزایی
  • "پرداخت 540 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان گچساران
  • جزئیات وام پرداختی کمیته امداد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟