مشروح اخبار


» پایان تاسف بار همایش کارآفرینی و توسعه پایدار در دانشگاه یاسوج +تصاویر وحواشی



همایش کارآفرینی و توسعه پایدار که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در دانشگاه یاسوج برگزار شد با حواشی ناخوشایندی به پایان رسید .


همایش کارآفرینی و توسعه پایدار که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در دانشگاه یاسوج برگزار شد با حواشی ناخوشایندی به پایان رسید .

به گزارش راک نیوز از یاسوج ،معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در همایش کارآفرینی و توسعه پایدار در دانشگاه یاسوج گفت: این تسهیلات در قالب طرح های اشتغالزا و تعاونی ها به روستاییان این استان پرداخت خواهد شد.

ابوالفضل رضوی افزود: اکنون نرخ تسهیلات اعطایی در بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد و در بخش صنعت و گردشگری بین 12 تا 14 درصد است .
وی اضافه کرد: 200 میلیارد ریال تسهیلات به طرح های روستایی این استان اختصاص می یابد که اگر 5 درصد کارمزد بانک را بنیاد مستضعفان ، 5 درصد توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و 5 درصد هم استانداری کهگیلویه و بویراحمد برعهده بگیرد ، نرخ تسهیلات اعطایی به کمتر از 5 درصد کاهش می یابد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اقتصاد مقاومتی به عنوان سر لوحه کارهای دولت افزود : ارزیابی استانداران و مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی ، میزان عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی در استانهاست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد دراین همایش با اشاره به افزایش مهاجرت روستائیان به شهرها گفت: جمعیت روستاییان کشور از 72 درصد به 28 درصد کاهش یافته است .
موسی خادمی دراین همایش افزود: از مجموع 720 روستای کهگیلویه و بویراحمد 489 روستا از مزایای گاز و همه روستاهای بیش از 20 خانوار از امکانات برق، آب و جاده برخوردارند.
وی با اشاره به نقش روستائیان در تولید کشور، اضافه کرد: کارآفرینی موتور محرک توسعه اقتصادی است و باید تولید به صورت مدرن صورت گیرد تا شاهد نتایج و ثمرات بیشتری در روستاها باشیم . 
به گزارش راک نیوز ،پس از سخنان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری رئیس جهاد کشاورزی استان سخنانی را مطرح کرد که این سخنان به مذاق دکتر رضوی خوش نیامد . مهندس گوهرگانی پس از اتمام سخنان دکتر رضوی تاکید کرد : وجود چنین منابعی در استان به هیچ وجه صحت ندارد . این مسئول گفت : مطالب ارائه شده از سوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری صحت نداشته و گفتن این مطالب سبب خواهد شد تعداد زیادی از کارافرینان استان جلوی ادارات برای گرفتن تسهیلات صف بکشند . وی افزود : بهتر بود دکتر رضوی از ارائه این مطالب خودداری می کردند که سبب بوجود آمدن شبهه برای مردم استان نشود . در ادامه دکتر رضوی که از این مطالب به شدت عصبانی شده بود مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بوراحمد را به بی خبری از قوانین متهم کرد و افزود : شما بجای اینکه بعنوان سخنگوی استاندر صحبت کنید بهتر است کمی در زمینه مطالب ارائه شده تحقیق نمایید تا در یک همایش مسئول دولت را به دروغگویی متهم نکنید. بگو مگوهای رئیس جهاد کشاورزی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تا بیرون از سالن همایش نیز ادامه پیدا کرد که با وساطت استاندار و معاونین و دیگر حضار به پایان رسید .
گفتنی است فایل صوتی این حاشیه را میتوانید درکانال تلگرام راک نیوز در زیر مشاهده نمایید







تاریخ انتشار : 5 خرداد 1395, 21:21



» اخبار مرتبط:

  • بازدید معاون توسعه روستایی ریاست‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون توسعه ی روستائی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: 60 درصد حاشیه نشین های کشور روستاییان هستند/34 هزار روستا و آبادی کشور خالی از سکنه
  • تاجگردون: در آینده نزدیک کلمه محرومیت از کهگیلویه وبویراحمد برداشته می شود
  • فرماندارگچساران خبر داد:سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان های گچساران و باشت+برنامه ها
  • شهرستان گچساران سالانه 100 هزار تن محصول کشاورزی تولید می کند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    • اشنا

    • 6 خرداد 1395 00:14
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    بر غیرت دکتر گوهرگانیافرین
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود