مشروح اخبار


» برخورد قاطع نیروی انتظامی گچساران با هنجارشکنان در ماه رمضان



فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: نیروی انتظامی این شهرستان با افزایش نظارت‌ها و فعالیت‌های خود در ماه رمضان، با هنجارشکنان این ماه مبارک برخورد قاطع دارد.


برخورد قاطع نیروی انتظامی گچساران با هنجارشکنان در ماه رمضان

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: نیروی انتظامی این شهرستان با افزایش نظارت‌ها و فعالیت‌های خود در ماه رمضان، با هنجارشکنان این ماه مبارک برخورد قاطع دارد.

علی‌کرم بازیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار کرد: این ماه، ماه سلوک روحی بوده و مؤمنان با مقدمه‌سازی و فراهم کردن زمینه‌های معنوی در ماه‌های رجب و شعبان، خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران افزود: معنویت و فضای روح‌بخش این ماه مبارک بر ایران اسلامی حاکم می‌شود و همگان با شوق در صدد اندوختن توشه معنوی و ذخیره آخرت خود هستند.

بازیان یادآور شد: بی تردید امسال نیز همانند سال‌های گذشته، مردم مؤمن و پارسا، با فرا رسیدن ماه مبارک خود را آماده می‌کنند تا با شعور و شعف وصف‌ناپذیر در مهمانی خدا شرکت کرده و از این فرصت بی‌نظیر کمال استفاده و فیض معنوی را ببرند.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی بر اساس وظایف مکتبی و قانونی عمل می‌کند، یادآور شد: عده‌ای هنجار شکن به بهانه‌های مختلف تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند که خود این امر جرم بوده و نیروی انتظامی با هنجار شکنان این ماه برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ادامه داد: به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه و راه آهن می‌توانند با دریافت مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی با رعایت شئون اسلامی با استتار مکان، به گونه‌ای که در ملأ عام تظاهر به روزه‌خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

بازیان ابراز کرد: مراکز پذیرایی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که کلیه رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند، افزود: رانندگان باید از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

بازیان تصریح کرد: افرادی که بنا به دلایلی از جمله بیماری، مسافرت قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند، با رعایت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشامیدن در ملاء عام خودداری کنند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم تراکم بیشتری دارد، با افزایش حضور مأموران خود، رفت و آمد را تسهیل کرده و امنیت را ارتقا می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان این‌که همکاری مردم و روز‌ه‌داران در پیشبرد اهداف تعیین‌شده بسیار راهگشا است، از عموم مردم خواست تا در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

بازیان خاطرنشان کرد: یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت بیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است.

وی افزود: انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و در این مهم نیروی انتظامی را یاری کنند.



تاریخ انتشار : 16 خرداد 1395, 17:13



» اخبار مرتبط:

  • توقيف وسيله نقليه روزه‌خواران تا پايان ماه مبارک رمضان
  • هشدار به روزه خواران در ملاء عام در کهگیلویه وبویر احمد
  • تذکر دادستانی کهگیلویه و بویراحمد به روزه‌خواران
  • روزه‌خواری در ملأعام برابر قانون جرم و با جدیت با روزه خوران برخورد می‌شود
  • نیروی انتظامی:برخورد با حرمت شکنان در ماه رمضان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟