مشروح اخبار


» آغاز بازسازی 20 هزار واحد مسکونی سیلزده در لرستان،ایلام و خوزستان



مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بازسازی 20 هزار واحد مسکونی سیلزده بزودی در استان های لرستان، ایلام و خوزستان آغاز می شود.

مجید جودی در نشست بررسی مشکلات بافت فرسوده دوگنبدان افزود:


آغاز بازسازی 20 هزار واحد مسکونی سیلزده در لرستان،ایلام و خوزستان

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: بازسازی 20 هزار واحد مسکونی سیلزده بزودی در استان های لرستان، ایلام و خوزستان آغاز می شود.

مجید جودی در نشست بررسی مشکلات بافت فرسوده دوگنبدان افزود: برای نوسازی هر واحد مسکونی سیلزده در این سه استان علاوه بر 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی، 50 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت می شود.

وی بیان کرد: برای انجام تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی در این مناطق 100 میلیون ریال تسهیلات با سود چهار درصد نیز مصوب شده است.

جودی افزود: پروژه مقاوم سازی و نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان مرکز گچساران به عنوان یک پروژه ازمونه (پایلوت) برای سایر مناطق دیگر کشور شناخته می شود.

وی گفت: نوسازی بافت فرسوده امری حیاتی برای مردم شهر و روستا است.

جودی اظهار داشت: متولیان امر می توانند با ارائه راهکارهای لازم زمینه را برای جلب مشارکت مردم در روند بازسازی واحدهای مسکونی فرسوده و قدیمی فراهم کنند. 

وی گفت: اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده نیز از دیگر اقدام های مهم در زمینه سرعت بخشی به روند نوسازی بافت های فرسوده شهری است. 

جودی با تاکید بر لزوم تدوین راهکارهای موثر برای مواجه با حوادث طبیعی از جمله زلزله، افزود: متاسفانه در جریان وقوع حوادث و بلایای طبیعی شاهد از بین رفتن سرمایه های انسانی کشور هستیم. 

وی گفت: حوادث طبیعی هزینه های زیادی را به دولت و مردم تحمیل می کند به همین دلیل برنامه ریزی برای کاهش خسارت های ناشی از وقوع زلزله در کشور بسیار مهم و ضروری است. 



تاریخ انتشار : 25 خرداد 1395, 15:28



» اخبار مرتبط:

  • اختصاص 1000 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به ساکنین بافت فرسوده گچساران
  • پرداخت وام30 میلیون تومانی نوسازی و بهسازی مسکن
  • نام نویسی از مالکان بافت فرسوده شهر دوگنبدان آغاز شد
  • هشداری که باید جدی گرفته شود ؛بافت فرسوده دوگنبدان نخستین قربانی خود را گرفت!
  • ساکنین بافت‌های فرسوده گچساران وام بلاعوض می‌گیرند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود