مشروح اخبار


» "گراز کش "متخلف دادگاهی شد /شناسایی متهم بهبهانی از طریق فضای مجازی+عکس



مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از صدور رای قطعی یک شکارچی متخلف خبر داد و گفت: متخلف شکار تیهو گراز و مرغابی  محکوم شد.

سید اسدالله هاشمی افزود : این فرد متخلف ساکن شهرستان بهبهان پس از شکار تیهو، گراز و مرغابی عکس های این شکارها را به نشانه غرور در فضای مجازی انتشار داده بود.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از صدور رای قطعی یک شکارچی متخلف خبر داد و گفت: متخلف شکار تیهو گراز و مرغابی  محکوم شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، سید اسدالله هاشمی افزود : این فرد متخلف ساکن شهرستان بهبهان پس از شکار تیهو، گراز و مرغابی عکس های این شکارها را به نشانه غرور در فضای مجازی انتشار داده بود.
وی گفت: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه پس از شناسایی هویت و مکان متخلف برای متهم که دو قلاده گراز، سه قطعه تیهو و دوقطعه مرغابی را شکار کرده بود، پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: با شکایت متهم رای دادگاه بدوی به دادگاه تجدید نظر خوزستان رفت که در نهایت تخلف به هشت میلیون ریال در حق صندوق دولت و 20 میلیون ریال بابت ضرر و زیان به محیط زیست محکوم شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه گفت: این دومین پرونده سال 95 است که از طریق رصد عکس شکارچیان در فضای مجازی،متهمان شناسایی و ازاین طریق محکومیت آنها منتج به صدور رای شده است .
سید قدرت علی پور افزود: انتشار چنین عکس هایی در فضای مجازی باعث ترویج فرهنگ شکار، رنجش دوستداران محیط زیست، مخدوش شدن تلاش و زحمات گسترده پرسنل محیط زیست و در نتیجه نهادینه شدن فرهنگ شکار و شکارگری به شیوه نادرست می شود.
وی گفت: نیروهای خدمتگزار محیط زیست تمام تلاش خود را در به نتیجه رساندن این چنین پرونده هایی به کار خواهند بست و تحقق این مهم نیازمند همکاری و اطلاع رسانی بیشتر مردم است.
منطقه حفاظت شده کوه خیز در حوزه شهرستان کهگیلویه با 33هزار هکتار به شهرستانهای گچساران در کهگیلویه وبویراحمد و بهبهان در خوزستان متصل است.



تاریخ انتشار : 31 خرداد 1395, 00:49



» اخبار مرتبط:

  • دستگیری دو شکارچی متخلف در منطقه ماهور بی بی حکیمه +عکس
  • دستگیری سه شکارچی همراه با چهار قطعه تیهو در گچساران
  • وقتی شبکه های اجتماعی بلای جان میشود/واتس آپ فردی در بویراحمد را به زندان فرستاد
  • کشف لاشه یک بهله جغد از منزل مسکونی در گچساران
  • وقاحت یک شکارچی متخلف+تصویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟