مشروح اخبار


» پیام فرماندار گچساران به مناسبت شهادت مولی الموحدین (ع) و لیالی قدر



عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران فرا رسیدن لیالی پر خیر و برکت قدر و همچنین شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.


پیام فرماندار گچساران به مناسبت شهادت مولی الموحدین (ع) و لیالی قدر

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران فرا رسیدن لیالی پر خیر و برکت قدر و همچنین شهادت مولی متقیان حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

در پیام رحیمی آمده است :

     بسم الله الرحمن الرحیم                                                        

سلام و درود خداوند بر میهمانان سفره نورانی الهی در ماه پر فیض رمضان، و شکر و سپاس خداوند باریتعالی را که بار دیگر سعادت درک ماه مبارک رمضان را به ما عنایت فرمود.  

حال که بندگان پاک سیرت خداوند پس از درک معنویت ماههای رجب و شعبان و بیست روز میهمانی بر خوان گسترده خداوند در ماه رمضان  اکنون آماده درک فیوضات لیله القدر می شوند  شیعیان  جهان در سوگ و عزای مولی و مقتدای خود حضرت علی (ع) ناله سر داده و همراه با ملائک بر این مصیبت عظمی می گریند.

شب‌هایی که دستان نیازمند رحمت و بخشش، به سوی آسمان بلند می‌شود و "العفو" واژه جاری بر دل و ذهن مومنان می‌شود. سفره رحمت الهی پهن می‌شود و مسلمانان، دست نیاز به درگاه حضرت حق، دراز می‌کنند، لیالی قدر را گرامی می‌دارند.

اما لیالی قدر ، شب معراج  قرآن ناطق ،بزرگ مرد تاریخ حضرت  علی ابن ابیطالب (ع) می باشد که ولادتش در کعبه و شهادتش در خانه خدا بود و این خود به نوعی نشان از ویژگیهای منحصر به فرد آن یاور یتیمان و حامی ستمدیدگان است . .

 اینجانب ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم ولایتمدار شهرستان گچساران در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت می‌گویم

 عبدالرحیم رحیمی     

فرماندار شهرستان گچساران



تاریخ انتشار : 6 تیر 1395, 15:06



» اخبار مرتبط:

  • دعوت فرماندار گچساران از مردم جهت حضور در مراسم شهادت حضرت زهرا (س)
  • تقدیر فرماندار گچساران از حضور حماسی مردم در انتخابات
  • خواهر گرامی آیت‌الله خامنه‌ای درگذشت+پیام تسلیت رئیس جمهور
  • نوروز رخ داد:جاذبه های گچساران واستقبال میلیونی هموطنان ایران گرد
  • نمایندگان فعلی واسبق کهگیلویه شهادت سردارمدافع حرم را تسلیت گفتند+متن پیام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟