مشروح اخبار


» راننده اتوبوس سانحه واژگونی سربازان نی‌ریز فوت کرد/ ۹ نفر هنوز بستری هستند



رئیس بیمارستان شهید رجایی از فوت راننده اتوبوس سانحه سربازان نی‌ریز خبر داد و گفت: بیماران بستری این سانحه در حال حاضر ۹ نفر هستند که ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.


رئیس بیمارستان شهید رجایی از فوت راننده اتوبوس سانحه سربازان نی‌ریز خبر داد و گفت: بیماران بستری این سانحه در حال حاضر ۹ نفر هستند که ۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ،شهرام بلندپرواز ، ضمن همدردی با خانواده‌های این سانحه اظهار داشت: راننده اتوبوس سانحه نی‌ریز به دلیل شدت جراحات وارده صبح امروز در بخش مراقبت‌های ویژه فوت کرد.

وی  تعداد بیماران بستری این سانحه را  9 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 5 نفر به دلیل نیاز به مراقبت ویژه در بخش ای سی یو و 4 نفر دیگر در بخش داخلی بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.

بلندپرواز با بیان اینکه در حال حاضر از بیماران بخش مراقبت ویژه 4 تن سرباز و یک تن کمک راننده و بلوچ است، افزود: خدمات کامل بیمارستانی به همه سربازان و مصدومان  این سانحه که در بیمارستان شهید رجایی شیراز  ارائه شده است و  به تایید بسیاری از مسئولان و نمایندگان مجلس و مسئولان نظامی سطح خدمات رضایت بخش بوده است.

به گزارش  راک نیوز،در دوم تیرماه امسال دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان در کیلومتر 15 جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 19 نفر جان خود را از دست دادند که 13 نفر سرباز بودند.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 54 نفر از مصدومان این حوادث برای درمان به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند که تا روز 12 تیرماه 38 نفر از آنان مرخص شدند./تسنیم



تاریخ انتشار : 14 تیر 1395, 19:33



» اخبار مرتبط:

  • سانحه رانندگی در کیلومتر 10 جاده گچساران ـ بهبهان یک کشته بر جای گذاشت
  • عکسی که داغ دل مادران سربازان سانحه سقوط اتوبوس را تازه میکند!+تصاویر
  • بامداد خونین جاده‌های فارس/ دو سانحه رانندگی با 96 کشته و زخمی !/19نفراز کشته شدگان سرباز هستند+تصاویر
  • جزئیات مرگ دلخراش یکی از بازیکنان تیم هندبال
  • سانحه رانندگی در جاده گچساران به شیراز یک کشته و هفت زخمی داشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟