مشروح اخبار


» مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد،خوزستان ،شیرازوبوشهر مشخص شد.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

هم چنین  نماز عید فطر علاوه برحرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع)در700 نقطه شیراز اقامه خواهد شد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ،وی بیان داشت: نماز عید سعید فطر در مرکز استان ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح و در بلوار عدل این شهر  اقامه می شود.

وی زمان برگزاری نماز عید فطر در شهر گچساران را ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح عنوان کرد و اظهار داشت: مکان برگزاری نماز در این شهر نیز میدان امام خمینی،  خیابان‌های بشارت و بلادیان است.

خاضع تصریح کرد: نماز عید فطر شهر دهدشت نیز در دهدشت در ساعت هفت صبح و در استادیوم ورزشی این شهر اقامه می شود.

وی در ادامه برگزاری نماز عید فطر در شهر لنده را ساعت هفت صبح در مصلای جدید امام خمینی (ره)، در شهر سی سخت در خیابان دنا  و در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح و در لیکک ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح و در پارک شهدای گمنام و خیابان ۳۰ متری این شهر عنوان کرد.

خاضع افزود: نماز عید فطر در شهر چرام در مصلای قدیم این شهر در ساعت هفت صبح،   در شهر باشت در ساعت شش و ۱۵ دقیقه و در ورزشگاه تختی این شهر برگزار می شود.

وی بیان داشت: نماز عید فطر در شهر چیتاب در مدرسه شهید خرسندیان و ساعت  هفت صبح برگزار خواهد شد.

خاضع تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در شهر سوق در میدان امام خمینی و ساعت  هفت و ۳۰ صبح برپا و در شهر مارگون نیز در مصلای امام رضا و ساعت هفت صبح اقامه می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زمان برگزاری نماز عید فطر در شهر پاتاوه را ساعت هفت و ۴۵ دقیقه صبح در مصلای امام هادی این شهر، در لوداب در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) و ساعت هشت صبح، در  ممبی در دبیرستان شهید جهان نژادیان  ساعت هشت صبح و در سرآسیاب نیز در مسجد حضرت امام خمینی(ره) و ساعت هشت صبح عنوان کرد.

خاضع افزود: نماز عید فطر در بوستان ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح و در  مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)   و در شهر سپیدار نیز در  مسجد امام حسین (ع) ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.

وی زمان برگزاری نماز عید فطر در دیشموک را ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح و در ورزشگاه آزادی این شهر، و در شهر قلعه رئیسی نیز در خوابگاه شبانه روزی شهدا وساعت هفت صبح عنوان کرد.

خاضع با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در سرفاریاب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و ساعت هشت صبح اقامه می شود، گفت: نمازگزارن در سراسر استان با تمهیدات لازم در نماز عید فطر شرکت کنند.

 

به گزارش راک نیوز از بوشهر ، رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در ۲۵ مصلای نمازجمعه استان خبر داد و گفت: نماز عید سعید فطر در شهر بوشهر به امامت آیت الله صفایی بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر ساعت هفت صبح عید فطر در مصلای این شهر برگزار می‌شود. 

به گزارش راک نیوز از خوزستان ،همزمان با عید سعید فطر نماز عید فطر در سراسر خوزستان اقامه می شود که در اهواز به امامت آیت‌ الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز است.

این مراسم از ساعت 6 صبح با قرائت دعای ندبه آغاز و نماز عید ساعت ۷ صبح در محل اتوبان آیت ‌الله بهبهانی حدفاصل فلکه پاداد و پمپ بنزین(چهارراه آبادان) اقامه می ‌شود.

همچنین در تمامی شهرها، شهرستان ها، بخش‌ ها و روستاهای خوزستان نماز عید فطر اقامه و نمازهای محوری عید فطر در مصلی ها و مراکز اصلی نماز در هر شهر و شهرستان توسط ائمه جمعه برگزار می شود.

علاوه بر مصلی ها و حسینه ها و برخی مساجد، ۱۲ بقعه شاخص استان خوزستان نماز عید فطر را راس ساعت 8 صبح برپا می ‌کنند.

این بقاع شامل علی بن مهزیار اهوازی، ۲ بقعه در دزفول، ۲ بقعه در شوشتر، ۲ بقعه در شوش، بقعه هفت شهیدان مسجدسلیمان، بقعه ابوالقاسم لالی، سید محمد ایذه و امامزاده حیدر بهبهان است.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، هم چنین  نماز عید فطر علاوه برحرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع)در700 نقطه شیراز اقامه خواهد شد.

.



تاریخ انتشار : 15 تیر 1395, 18:27



» اخبار مرتبط:

  • اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد
  • زمان و مکان برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد
  • مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • این هفته نماز جمعه تعطیل است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود