مشروح اخبار


» تولیدات فرهنگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می شود



مسئول ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، از رونمایی تولیدات فرهنگی شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: آثارT دست نوشته ها، عکس و سایر آثاری که توسط خانواده شهدا ارائه و مستند باشد، در قالب نمایشگاهی به نمایش درمی آید.


تولیدات فرهنگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می شود

مسئول ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، از رونمایی تولیدات فرهنگی شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: آثارT دست نوشته ها، عکس و سایر آثاری که توسط خانواده شهدا ارائه و مستند باشد، در قالب نمایشگاهی به نمایش درمی آید.

محمد نصیری زادهدر نشست اعضای کمیته فرهنگی این کنگره، گفت: برگزاری نخستین کنگره ملی شهدا افتخاری برای مردم این استان است.

 وی با بیان اینکه هر اندازه برای برگزاری این کنگره فعالیت داشته باشیم باز هم جای کار دارد، اظهار داشت: برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدا نیازمند روحیه جهادی است.

 نصیری زاده، برگزاری کنگره ملی شهدا را پس از 37 سال ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: این کنگره عظیم علاوه بر اینکه فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت محسوب می شود، ظرفیت معرفی و شناساندن این استان گمنام، شهیدپرور و ولایت مدار را به مردم سراسر کشور فراهم می کند.

 مسئول ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، بر برگزاری کنگره در شان شهدا و مردم این استان تاکید و افزود: در راستای برگزاری مطلوب این کنگره نیازمند استفاده از همه ظرفیت های استانی هستیم.

 وی محتواسازی برای کنگره را ضروری خواند و یادآور شد: فضاسازی شهری به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز باید جدی گرفته شود.

 نصیری زاده، از رونمایی تولیدات فرهنگی شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: آثار، دست نوشته ها، عکس و سایر آثاری که توسط خانواده شهدا ارائه و مستند باشد، در قالب نمایشگاهی به نمایش درمی آید.

 این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی، پیشنهاد هشت زیرگروه برای کمیته را ارائه کرد و گفت: متحدالشکل کردن لباس های خادمین سپاه، کارگردانی تئاتر صحنه ای و خیابانی، دکوراسیون، صوت و نور را بسیار مهم دانست.



تاریخ انتشار : 16 تیر 1395, 13:04



» اخبار مرتبط:

  • پیش بینی حضور14هزار نفر در اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد آبانماه میزبان کنگره ملی شهدا
  • نیاز 154 مزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به ساماندهی/80 درصد گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد
  • برگزاری کنگره ملی یکهزار و هشتصد شهید کهگیلویه و بویراحمد
  • با حضور مسئولان ارشد کشوری اجلاسیه 1845 شهید کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه برگزار می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟