مشروح اخبار


» تهران گردی خبرنگاران گچساران



امیرحسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار، تور 4 روزه‌ای ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار می‌شود.


امیرحسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار داشت: به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار، تور 4 روزه‌ای ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش راک نیوز از (گچساران)کهگیلویه وبویراحمد، وی با اشاره به اینکه این تور در تهران برگزار می‌شود، به زمان برگزاری این تور اشاره و خاطرنشان کرد: این تور به مدت 4 روز از 17 تا 21 مرداد خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با تقدیر و تشکر از غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری این تور، گفت: بازدید از مجلس شورای اسلامی و صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تور است.

نوروزی افزود: دیدار با چهره‌های مطرح مجلس شورای اسلامی و بازدید از از مکان‌های تاریخی و برخی خبرگزاری‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تور است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه که قصد ثبت نام در این تور را دارند، می‌توانند به سایت انجمن خبرنگاران شهرستان گچساران مراجعه کنند.



تاریخ انتشار : 29 تیر 1395, 14:47



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن روز خبرنگار در یاسوج خبر داد
  • امیر حسین نوروزی: خانه مطبوعات گچساران افتتاح می‌شود +رئوس برنامه‌های روز خبرنگار در گچساران
  • اعلام ویژه برنامه‌های ماه رمضان در اداره ارشاد گچساران
  • نامه خبرنگاران گچساران به دهبانی پور/انتخابات را باطل کنید
  • فرمانده سپاه گچساران:خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم و دیده بانانی هستند که نقاط کور را می بینند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟