مشروح اخبار


» نحوه اعطای مجوزکارگزاری‌ رسمی تامین اجتماعی درگچساران اعلام شد



مدیرکل امور کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: در اجرای مصوبه هیات مدیره این سازمان مبنی بر توسعه و گسترش کارگزاریهای رسمی و بر اساس موافقت مدیرعامل سازمان و در راستای ایجاد عدالت و مساوات مقرر است مجوز ٢٥ کارگزاری جدید به متقاضیان از طریق...


مدیرکل امور کارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: مجوز اعطای ٢٥ کارگزاری جدید این سازمان از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه اعطاء می شود.

به گزارش راک نیوز ، سید محمدعلی جنانی با بیان این مطلب افزود: در اجرای مصوبه هیات مدیره این سازمان مبنی بر توسعه و گسترش کارگزاریهای رسمی و بر اساس موافقت مدیرعامل سازمان و در راستای ایجاد عدالت و مساوات مقرر است مجوز ٢٥ کارگزاری جدید به متقاضیان از طریق برگزاری آزمون ومصاحبه اعطاء شود.

وی افزود: این کارگزاری ها در محدوده شعب مرند و ٦ تبریز از استان آذربایجان شرقی، یک بوشهر و بیدخون از استان بوشهر، بروجن از استان چهارمحال و بختیاری، زابل از استان سیستان و بلوچستان، فسا و جهرم از استان فارس، یک و سه کرمان و زرند از استان کرمان، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، دو گرگان از استان گلستان، چالوس و بابلسر از استان مازندران، شازند از استان مرکزی، قشم، کیش و بندرلنگه از استان هرمزگان، ٤ یزد از استان یزد، یک شوشتر، بهبهان، یک آبادان و خرمشهر از استان خوزستان و ٤ کرمانشاه از استان کرمانشاه هستند.


بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،جنانی اظهار کرد: زمان برگزاری آزمون اعطای مجوز برای کارگزاری های جدید در روز پنجشنبه 28 مرداد امسال و بصورت همزمان در ١٤ استان خواهد بود.


وی افزود: متقاضیان می توانند از  10 مرداد  تا 14 مرداد  و همزمان با انجام فراخوان از سوی استانهای ذیربط و با مراجعه به ادارات کل تامین اجتماعی استانها نسبت به دریافت فرم و ثبت نام اقدام کنند.

+ایسنا



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1395, 18:08



» اخبار مرتبط:

  • آغاز ثبت‌نام آزمون وکالت سال 92
  • استخدام بانک مهر اقتصاد سال ۹۳
  • اداره کل ورزش کهگیلویه وبویراحمد در ارزيابي وزارت ورزش و جوانان.....شد!
  • کهگیلویه وبویراحمد استانی که یک صرافی هم ندارد!
  • مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟