مشروح اخبار


» تجلیل از کارمند آزاده درگمرک فرودگاه شیراز +عکس



خاطرات سیاه و سفید اما شادی‌بخش بازگشت قهرمانان میدان‌های نبرد هنوز هم پس از گذشت آن همه سال هیجان درونی ما را دامن می‌زند، قلب‌هایمان را به تپش لذت بخشی واداشته و از یادمان نمی‌رود.

 

بسیاری از مادران و پدران با درد سنگین فراق و تحمل این درد و رنج به دیار باقی پرکشیدند، برخی از آنان همچون یعقوب در غم یوسف چشم خود را از دست دادند و این داستان غم‌انگیز بارها و بارها در سال‌های پر التهاب جنگ و پس از آن برای بسیاری از خانواده‌ها اتفاق افتاده و تا امروز هنوز هم تکرار و تکرار می‌شود.

سالیان سال گذشت، جنگ تمام شد، امام راحل از میان ما رفت و ..... آزادگان به وطن برگشتند و این سخن از رهبر فرزانه به یادگار ماند که:

"ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز ما در طول سال‌های سخت اسارت، ملت ایران را روسفید و سربلند کرد و ما بازگشت پیروزمندانه آنان به میهن اسلامی را حادثه‌ای میدانیم که دست قدرت الهی آن را رقم زد."

به گزارش راک نیوز از شیراز ، همزمان با 26مردادماه روز بازگشت آزادگاندر سالگرد این اتفاق میمون و مبارک از یکی از کارمندان آزاده درگمرک فوردگاه شهید دستغیب شیراز تجلیل گردید.

دراین مراسم که با حضور معاونت امورمسافری گمرک وکارکنان این اداره برگزار شد از مهمدی خرم ،کارمند آزاده این اداره با اهداء گل قدردانی بعمل آمد .

تجلیل از کارمند آزاده درگمرک فرودگاه شیراز +عکس

معاونت امورمسافری گمرکات استان فارس درگرامیداشت 26مراداماه گفت : اگرچه درباره سختی و رنجی که آزادگان در طول سال‌های اسارت چشیده و کشیده‌اند جز آنچه در معدود کتاب‌های منتشره و محدود خاطرات نقل‌شده خوانده و شنیده‌ایم، چیز زیادی نمی‌دانیم، اما در حقیقت جز راست قامتان آزاده کسی نمی‌تواند آن رنج‌ها را درک کرده و با آن کنار بیاید.

گفتنی مهدی خرم 26 ماه از عمرخود رادر زندان های بعث عراق گذرانده است. 




تاریخ انتشار : 27 مرداد 1395, 08:06



» اخبار مرتبط:

  • شوخی یک روزنامه با نمایندگان مجلس: کاش استاند‌ار ما عوض شد‌ه بود‌
  • زیرساخت‌های آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد با مشکل مواجه است/آیین تجلیل از 13 معلم برتر استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • کارشجاعانه کارمند بانک ملی دهدشت ؛ناجی دو کودک معصوم
  • والده آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
  • کوه‌پیمایی صبحگاهی مقام‌معظم رهبری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟