مشروح اخبار


» انفجار ساکنان خیابان شمس را به وحشت انداخت



راک نیوز : رامین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این انفجار که ساعت 9 صبح امروز رخ داد خسارت جانی در بر نداشت اما خسارت مالی بسیاری به بار آورد.

وی با بیان اینکه امدادگران با تلاش بسیار حریق حاصل شده از انفجار را اطفا کرد‌اند، خاطرنشان کرد: افراد حبس شده در ساختمان با وسایل امداد نجات یافتند و بر اثر انفجار و ریزش دیوار درب ورودی آن ساختمان مصدود شده بود که با تلاش امدادگران آواربرداری شد.

طالبی ادامه داد: امدادگران با استفاده از نردبان و از طریق پشت بام وارد منزل شده و پس از بررسی شرایط و دادن هشدارهای ایمنی، افراد محبوس در منزل را به بیرون از منزل انتقال دادند تا از بروز حوادث ناگوار بعدی جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: در این انفجار یکی از دیوارهای آشپزخانه که در انتهای حیاط واقع شده بود ریزش کرد و همچنین شیشه‌ها تا شعاع 10 متری شکسته شدند و منزل تا ایمنی کردن کامل آن برای سکونت خالی شد.

وی همچنین از آتش‌سوزی زمینی در شیراز خبر داد و گفت: دقایقی پیش حریق ناشی از زباله‌ها در یک زمین  باعث سرایت آن به لوله‌ها و گسترش آن شده بود که با حضور آتش نشانان مهار شد.

طالبی افزود: این حریق در کمربندی جوادیه اتفاق افتاده بود.




تاریخ انتشار : 13 مرداد 1391, 22:31



» اخبار مرتبط:

  • انفجار شیراز 11 کشته و مجروح در پی داشت
  • ریزش ساختمان 3 طبقه زن باردار را به کام مرگ برد
  • انفجار در یاسوج
  • انفجار خط لوله گاز در خوزستان/ شهرستانی که به شدت لرزید+عکس
  • دریاسوج ،خودروی پرایدگازسوز درآتش سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟