مشروح اخبار


» انتصاب در شهرداری یاسوج



شهردار یاسوج از ایجاد مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش در این نهاد مردمی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ورزش همگانی در بوستان‎های این شهر به‌صورت منظم توسعه می‎یابد.

به گزارش راک نیوز ، محمدعلی جاوید در نشست با کارکنان حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری یاسوج اظهار داشت: کلیات شکل‌گیری این مدیریت در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصویب و برای اجرا به شهرداری یاسوج ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه معتقدیم در نگاه هنری و اندیشه پویای امروزی فرهنگ روح حیات بخش شهر به‌شمار می‌آید عنوان کرد: ارتباط بین شهر و شهروند، ارتقاء فرهنگ شهرنشینی و وجود حوزه‌های فرهنگی و ورزشی در دنیای امروزی، پشتوانه علمی کاربردی برای شهرداری‌ها محسوب می‌شوند.

جاوید با اشاره به اینکه با ایجاد مدیریت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری یاسوج تلاش می‎شود در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شود افزود: در نخستین گام در حوزه ورزش همایش پیاده‌روی خانوادگی در ۲۶ شهریور ماه امسال در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی و هنری در زمره وظایف ذاتی شهرداری در نظر گرفته شده است افزود: همچنین گسترش ورزش‌های صبحگاهی و همگانی در دستور کار قرار گرفته و چهار منطقه شهری در یاسوج به این موضوع اختصاص داده شد.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه در تلاش هستیم با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی زمینه توسعه ورزش همگانی در بوستان‎های شهر فراهم شود، تصریح کرد: پیش از این معاونت فرهنگی اجتماعی در شهرداری یاسوج وجود نداشته و بر اساس مصوبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها این معاونت در چارت شهرداری یاسوج ایجاد شد.

علی شجاعی‌پور رئیس سابق اتوبوس‌رانی یاسوج به عنوان مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری یاسوج معرفی شد.

 




تاریخ انتشار : 7 شهریور 1395, 09:58



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج منصوب شد
  • افشاگری عجیب شهردار یاسوج: 4میلیارد از بودجه شهرداری صرف کارهای انتخاباتی شد!
  • همزمان صورت پذیرفت ؛ عزل 4 معاون شهردار یاسوج
  • شایعه یا واقعیت ؛ انفصال ازخدمت برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد!
  • اقدامات غیر قانونی شهرداری یاسوج در جمعه بازار این شهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟