مشروح اخبار


» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:یکهزار و 12تعاونی در استان غیر فعال هستند



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از غیرفعال بودن یکهزار و 12 تعاونی در استان خبر داد و گفت: حمایت و راه اندازی این تعداد تعاونی کمک چشمگیری به رونق اقتصادیاستان می کند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:یکهزار و 12تعاونی در استان غیر فعال هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از غیرفعال بودن یکهزار و 12 تعاونی در استان خبر داد و گفت: حمایت و راه اندازی این تعداد تعاونی کمک چشمگیری به رونق اقتصادی استان می کند.

صابر مظاهری در گفت‌وگو با راک نیوز در تشریح برنامه های اولین روز از هفته تعاون اظهار داشت: در  حال حاضر در استان کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و 78 تعاونی وجود دارد که از این تعداد یکهزار و 12 تعاونی غیرفعال می باشد.

وی گفت: 287 هزار نفر عضو این تعاونی ها هستند.

مظاهری با اشاره به اینکه 20 هزار و 500 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند گفت: سال گذشته در قالب برنامه های حمایتی به منظور رونق فعالیت های تعاونی در استان 9 میلیارد و 300میلیون تومان تسهیلات برای تقویت بنیه اقتصادی این تعاونی ها پرداخت شد .

وی با بیان اینکه 85 درصد منابع توسعه تعاون استان به بخش تعاونی اختصاص دارد گفت: 10 واحد تعاونی جدید در سال جاری راه اندازی می شود.

مظاهری عنوان کرد:  رویکرد وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کیفی سازی واحد های تعاونی است و با راه اندازی این تعداد تعاونی 109 فرصت شغلی ایجاد شده است .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: حمایت و راه اندازی یکهزار و 12 واحد تعاونی  غیر فعال استان کمک چشمگیری به رونق اقتصادی استان می کند.



تاریخ انتشار : 13 شهریور 1395, 20:59



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 24 هزار نفر جویای کار در کهگیلویه و بویراحمد !
  • کشف عامل بیکاری توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • "حمایت دولت از کشاورزان کوچک"
  • بیش از 14 هزار نفر بیكار درگچساران!!
  • نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد بالاتر از متوسط کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟