مشروح اخبار


» پنج کشته و زخمی حاصل چهار سانحه رانندگی درشیراز +تصاویر



روز گذشته که روز پرحادثه ای برای آتش نشانان شیراز بود ، حوادث آتش سوزی بزرگ در باغات شیراز، سقوط و شکسته شدن درختان و چهار سانحه رانندگی دلخراش از جمله عملیات های امدادی اطفایی قابل ذکر بود که توسط آتش نشانان و امدادگران 125 شیراز امدادرسانی شدند.


به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از  روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز روز گذشته که روز پرحادثه ای برای آتش نشانان شیراز بود ، حوادث آتش سوزی بزرگ در باغات شیراز، سقوط و شکسته شدن درختان و چهار سانحه رانندگی دلخراش از جمله عملیات های امدادی اطفایی قابل ذکر بود که توسط آتش نشانان و امدادگران 125 شیراز امدادرسانی شدند.

 

واژگونی خودرو پژو 206 در ساعت 21:36 در جاده قلات منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن سرنشین خودرو شد.

علیرضا کوهکن کمک فرمانده این عملیات در این باره گفت : تیم امدادی پس از حضور در محل حادثه ، به سرعت به ایمن سازی محور و محل حادثه پرداخت و بعد از برگرداندن خودرو به حالت اولیه و پاکسازی محل حادثه ، کاور کردن جسد مرد 27 ساله و تحویل مصدوم حادثه که مرد25 ساله ای به عوامل اورژانس نیزانجام گرفت.

 

وی افزود : در ساعت 12:43 دقیقه نیزگزارش واژگونی و برخورد خودرو پیکان بار با تیرچراغ برق دربولوارآفرینش اتفاق افتاد که تیم امدادی به سرعت عملیات امداد ونجات را انجام داد و با کاور کردن جسد وحید 36 ساله و تحویل آن به عوامل مربوطه این عملیات امدادی نیز به پایان رسید.

 پنج کشته و زخمی حاصل چهار سانحه رانندگی درشیراز +تصاویر
پنج کشته و زخمی حاصل چهار سانحه رانندگی درشیراز +تصاویر
پنج کشته و زخمی حاصل چهار سانحه رانندگی درشیراز +تصاویر

همچنین امدادگران از همین ایستگاه ساعاتی بعد از این گزارش در مسیر جاده گویم، عملیات ایمن سازی واژگونی خودرو پژو 206 که در کانال سقوط کرده بود را انجام دادند. این حادثه در اثر برخورد خودرو رانا با پژو و انحراف آن از مسیراصلی اتفاق افتاده بود.

 

در حادثه رانندگی دیگری خودرو پژو 405 پس از انحراف از مسیر اصلی در کمربندی احمدآباد، با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد.در ساعت 22:40 شب گذشته گزارش این حادثه به سامانه 125 اعلام شد.در این حادثه نیز دو سرنشین خودرو به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شدند.



تاریخ انتشار : 16 شهریور 1395, 11:12



» اخبار مرتبط:

  • از واژگونی وحشتناک پژو درپل معالی آباد تا تصادف مرگ بار با درخت در فرهنگ شهر شیراز !+تصاویر
  • اتفاق عجیب در بلوار جمهوری شیراز /رها شدن سنگ از دامنه کوه منجر به وقوع 2 تصادف شد.
  • روزپرحادثه درشیراز؛ازسقوط درخت بر روی زن میانسال تاگیرکردن پای کودک 9ساله در دریچه سرویس بهداشتی و پیداشدن جسد مجهوال الهویه در باباکوهی +تصاویر
  • برخورد چهاردستگاه خودرو در شیراز !+عکس
  • تصادف مرگبار خودروهای میلیاردی درتهران!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟