مشروح اخبار


» رضا صادقی: با زبان روزه به من دروغ گفتند



به گزارش راک نیوز به نقل از تماشا: در حالی که تهیه کننده های برنامه «ماه عسل» از پاسخ به این سوال که چرا قطعه «با اجازه خدا» رضا صادقی در انتهای این برنامه پخش نمی شود طفره می روند، این خواننده به نشانه اعتراض به رفتارهای غیرحرفه ای و بدقولی های پی در پی عوامل «ماه عسل» دوشنبه شب نسخه اصلی «با اجازه خدا» را روی اینترنت منتشر و همه کسانی را که باعث و بانی این تصمیم بودند، به خدا واگذار کرد.

استقبال گسترده مخاطبان موسیقی و دوستداران این خواننده از این قطعه خیلی زود به شبکه های اجتماعی هم کشیده و همین باعث شد «با اجازه خدا» خیلی زود دست به دست بچرخد و آمار دانلود بالایی را در این مدت زمان اندک به خود اختصاص دهد.

در چند سال اخیر و پس از موفقیت های گسترده ای که برنامه «ماه عسل» در ایام ماه مبارک در بین مردم و بینندگان تلویزیونی کسب کرده، خیلی ها برای فهمیدن نام خواننده های جدید آن لحظه شماری می کردند ولی فرق بزرگی که برنامه امسال با برنامه های گذشته داشت این بود که دیگر قرار نبود امسال مجری قبلی یعنی احسان علیخانی، در آن حضور داشته باشد و بنا بر صلاحدید مدیران ارشد شبکه 3، علی ضیاء جایگزین او شده بود.
گویا تهیه کننده های برنامه با چهره هایی چون صادقی و بنیامین و عبدالرضا هلالی و حتی محمد علیزاده وارد مذاکره شده بودند و از هر کدام از این چهره ها برای حضور در این برنامه دعوت کرده بودند. طریق این همکاری هم به زبان عامیانه اینطور بود که هر کدام از این هنرمندان نسخه نهایی قطعاتشان را تحویل می دادند تا تهیه کنندگان و مدیران شبکه 3 از بین آنها انتخاب کنند که کدام قطعه به عنوان تیتراژ برنامه مورد استفاده قرار بگیرد.

پایان این سناریوی پیچیده این بود که تیتراژ ابتدایی به بنیامین بهادری ختم شود. از سوی دیگر هم گفته می شد قطعه رضا صادقی پس از دو اصلاحیه به عنوان تیتراژ انتهایی «ماه عسل» از شب دوم ماه مبارک پخش خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد و دیگر هیچ کدام از مسئولان و مدیران شبکه 3 و تهیه کنندگان «ماه عسل» در شب های بعد حاضر به اظهار نظر در مورد آخر و عاقبت بقیه قطعه ها علی الخصوص قطعه رضا صادقی نشدند تا این خواننده در اقدامی جالب توجه قطعه اش را در سایت های اینترنتی منتشر کند.

به رغم اتفاقاتی که رخ داده خود رضا صادقی حاضر به صحبت درباره جزییات این ماجرا نشد و فقط به گفتن چند جمله که به قول خودش «حرف دل» است اکتفا کرد: «می دانی من با چه چیزی مشکل دارم؟ اصلا اینکه چرا کار من پخش شده یا نشده برای من مهم نیست.

اینکه چرا در روز اول دوستان باید با زبان روزه به من بگویند که کارت در روزهای بعدی پخش می شود. باور کنید نیازی به این بازی ها نبود. من نذر داشتم که پای سفره افطار مردم باشم ولی ظاهرا قسمت نبوده. ولی اینکه با زبان روزه به من درباره آینده دروغ گفته شد، اذیتم می کند. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.»

صادقی درباره پخش اینترنتی این قطعه نیز گفت: «بعضی قطعات را باید سر سفره افطار گوش کرد و شنید مثل «ربنا». این کار هم برای ماه رمضان ساخته شده بود و اگر زمان می گذشت دیگر نمی شد آن حس اصلی را از آن گرفت. به خاطر همین دل را به دریا زدم و آن را منتشر کردم تا اولا پیش دوستان و همراهان ساده و صبورم شرمنده نباشم، ثانیا در لحظه مقدس افطاری حضوری کوچک و کمرنگ را در کنار سفره های مردم داشته باشم. خدا آن بالاست و از نیت قلبی من خبردارد. بگذار بنده هایش فکر کنند آدم زرنگه قصه هستند.»

این خواننده در انتهای صحبت هایش هم اظهار داشت: «من به دلیل قبول وحضور در این برنامه، به دوستان خوب قدرشناسم در برنامه «سیمرغ» شبکه دو جواب منفی دادم. دوستان خوبم هم به من پیشنهاد اجرا دادند و هم خواندن ترانه تیتراژ که من به واسطه احساس خوبی که نسبت به پیشینه «ماه عسل» داشتم، از آنها عذرخواهی کردم. همین جا باید اعتراف کنم که جواب صداقت آنها این نبود و من اشتباه کردم با آنها همکاری نکردم. آنها حداقل برای من احترام قائل بودند و بسیار روراست و منطقی با من برخورد کردند. امیدوارم حلالم کنند.»



تاریخ انتشار : 14 مرداد 1391, 21:41



» اخبار مرتبط:

  • تیتراژ پخش نشده برنامه «ماه عسل»
  • تکذیب صحبت‌ های جنجالی رضا صادقی
  • علیخانی خواننده شد
  • یک کلاهبرداری ۴۰ میلیونی دیگر از «رضا صادقی»
  • پردرآمدترین خوانندگان پاپ ایرانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟