مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 2500 میلیارد ریال اعتبار به جاده پاتاوه – دهدشت خبر داد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 میلیارد ریال از این اعتبار از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب برای شتاب بخشی در روند احداث و تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت اختصاص یافته است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 500 میلیارد ریال از این اعتبار از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب برای شتاب بخشی در روند احداث و تکمیل جاده ملی پاتاوه - دهدشت اختصاص یافته است.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ دکترسید موسی خادمی افزود: 200 میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای سال جاری و 300 میلیارد ریال آن برای سال آینده اختصاص یافته است. استاندار اظهار داشت: همچنین  دو هزار میلیارد ریال دیگر این اعتبار در سفر اخیر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان به این جاده ملی اختصاص داده شد  که یک هزار میلیارد ریال برای امسال و یکهزار میلیارد ریال هم برای سال آینده است. خادمی تصریح کرد: طول بزرگراه های استان از 53 کیلومتر در زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، اکنون به 120 کیلومتر رسیده است و با بهره برداری از طرح و پروژه بزرگراه های در دست احداث، طول آنها به زودی  به 150 کیلومتر می رسد. با بهره‌برداری از این جاده به‌ عنوان یک محور اصلی مرکز به جنوب کشور، 400 روستای بزرگ و کوچک و هشت بخش در شهرستان‌ های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و لنده با جمعیتی بیش از 100هزار نفر از نعمت راه مناسب بهره‌مند می‌شوند. تکمیل این محور باعث کاهش فاصله 200 کیلومتری بندر امام خمینی (ره) تا مرکز کشور خواهد شد.



تاریخ انتشار : 14 مهر 1395, 09:58



» اخبار مرتبط:

  • اختصاص یک هزار و 600 میلیارد ریال برای ساخت محور گچساران -گناوه
  • معاون وزارت راه و شهرسازی:تکمیل جاده چرام به باباکلان 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • پروژه جاده ملی پاتاوه - دهدشت تعطیل نیست/انتقال کارگاه به لرستان صحت ندارد.
  • پيشرفت 56 درصدي جاده ملي پاتاوه به دهدشت
  • اختصاص 160میلیارد ریال به طرح بزرگراه بابامیدان، گچساران به بهبهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟