مشروح اخبار


» مدیران عامل شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و آغاجاری منصوب شدند



 با حکم بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دو  جابه جایی در سطوح مدیریتی این شرکت صورت گرفت و مدیران عامل شرکت‌های بهره بردار نفت و گاز آغاجاری و مسجدسلیمان منصوب شدند.


به گزارش راک نیوز از خوزستان ؛ با حکم بیژن عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب دو  جابه جایی در سطوح مدیریتی این شرکت صورت گرفت و مدیران عامل شرکت‌های بهره بردار نفت و گاز آغاجاری و مسجدسلیمان منصوب شدند.

بیژن عالی‌پور در یکی از این احکام ابراهیم پیرامون که پیش از این مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را بر عهده داشت را با ترفیع سمت به جای علی اکبر باورساد مدیرعامل بازنشست شده شرکت نفت و گاز آغاجاری که سومین شرکت بزرگ تولید کننده نفت و گاز جنوب است منصوب کرد.

وی همچنین در حکم دیگری قباد ناصری مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را با ارتقای سمت بعنوان مدیرعامل این شرکت قدیمی تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه و کشور منصوب کرد تا پس از مدت‌ها که شایعه مدیرعاملی قباد ناصری در محافل پیچیده بود رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرد.

به گزارش راک نیوز ؛مهندس ابراهیم پیرامون مدیر عامل سابق که از بهمئی‌های ساکن استان خوزستان است بعنوان مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری منصوب شدند



تاریخ انتشار : 17 مهر 1395, 09:51



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • باورساد رفت /سرپرست جدید شرکت نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • 2انتصاب در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟