مشروح اخبار


» داوران گچسارانی در لیگ برتر والیبال نشسته کشور قضاوت می کنند



مسئول رسانه ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امید فولادی وندا و محمد شیخ ممو داوران والیبال نفت و گاز این شهرستان در لیگ برتر والیبال نشسته قضاوت می کنند.


داوران گچسارانی در لیگ برتر والیبال نشسته کشور قضاوت می کنند

مسئول رسانه ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امید فولادی وندا و محمد شیخ ممو داوران والیبال نفت و گاز این شهرستان در لیگ برتر والیبال نشسته قضاوت می کنند.

امین دهقان در جمع خبرنگاران افزود: این داوران با حضور در دوره توجیهی لیگ برتر والیبال نشسته خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آماده کردند.

وی ابراز کرد: لیگ برتر والیبال کشور از 28 مهر با حضور 12 تیم در سراسر کشور آغاز می شود.

مسئول رسانه ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان کرد: امید فولادی وندا داور بین المللی والیبال کشور علاوه بر شرکت در دوره توجهی داوران والیبال نشسته در درمانگاه داوری لیگ برتر والیبال نیز حضور پیدا کرد.

دهقان بیان کرد: حضور داوران نفت و گاز گچساران در این رقابت ها به عنوان تنها نمایندگان داوری استان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها نیز از اهمیت خاصی برخورداراست.

وی گفت: امید فولادی وندا داور بین المللی والیبال نفت و گاز گچساران به تازگی از سوی رئیس هیات والیبال مناطق نفت خیز جنوب به عنوان رئیس کمیته داوران هیئت والیبال مناطق نفت خیز جنوب منصوب شده است.

دهقان افزود: فولادی وندا پیش از این نیز چندین دوره آموزشی داوری در استان فارس، بوشهر و خوزستان به عنوان مدرس برگزار کرده است.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1395, 22:02



» اخبار مرتبط:

  • دو داور گچسارانی برای قضاوت سوپر لیگ والیبال کشور دعوت شدند
  • انتخابات هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد سالم برگزار نمی‌شود
  • تیم والیبال نشسته نفت وگاز گچساران تیم پیروزی قزوین را شكست داد
  • سوپر لیگ والیبال نشسته؛ رقابت‌های هفته ششم با سه دیدار پیگیری می‌شود
  • خبرهای ورزشی شهرستان گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟