مشروح اخبار


» واکنش فرمانداری به خبرحمله مسلحانه به یکی از مدیران دانشگاه خاتم الانبیاء دربهبهان!



 خبری در فضای مجازی مبنی بر حمله چهار فرد مسلح به منزل یکی از مدیران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) بهبهان منتشر شد و علت این حمله اخراج چند دانشجو از این دانشگاه ذکر شده بود.


 خبری در فضای مجازی مبنی بر حمله چهار فرد مسلح به منزل یکی از مدیران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) بهبهان منتشر شد و علت این حمله اخراج چند دانشجو از این دانشگاه ذکر شده بود.

به گزارش راک نیوز از بهبهان ؛ روز چهارشنبه خبری در فضای مجازی مبنی بر حمله چهار فرد مسلح به منزل یکی از مدیران دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) بهبهان منتشر شد و علت این حمله اخراج چند دانشجو از این دانشگاه ذکر شده بود.
حسین ملک خدایی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به محض اطلاع از این موضوع از طریق فرماندهی انتظامی پیگیریهای لازم صورت گرفت و صحت چنین خبری تایید نشد.
وی ادامه داد: سایت ها و شبکه های اطلاع رسانی که دست به انتشار چنین اخبار کذبی می زنند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و با آن ها برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
وی گفت: هنوز انگیزه عوامل انتشار خبر برایمان مشخص نشده ولی حتما با انگیزه شخصی این کار را انجام داده اند که از طریق پلیس فتا پیگیر موضوع هستیم.

به گزارش راک نیوز ؛ پس از تکذیبیه فرمانداری برخی رسانه های محلی در بهبهان وخوزستان در خبری نوشتند :در پی سوءقصد نافرجامی که نسبت به دکتر ساسان معتقد و خانواده ایشان صورت گرفته بود،وی استعفای خود را تسلیم رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نمود.

دربخشی از این نامه آمدده بود: حق هر گونه دادخواهی را در مراجع ذیصلاح و البته نزد خداوند متعال برای خود و خانواده و همکارانم محفوظ می دانم. در نهایت  استعفای خود را از سمت معاونت اداری،مالی دانشگاه اعلام و انشالله در کسوت معلمی به کار خود ادامه خواهم داد.

به گزارش راک نیوز ؛ آنگونه که دو سایت محلی دراین استان نوشتند ؛ فرماندار محترم بهبهان در خصوص اتفاقات شب تاسوعای حسینی و حادثه برای معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) بهبهان متنی به شرح زیر صادر و از طریق روابط عمومی فرمانداری در اختیار بهبهانما قرار داده است. متن پیام به شرح زیر است:

باسلام

تحقیقات نیروی انتظامی به عنوان ضابط دادستان و حوزه قضا تایید نکرده و تکذیب اینجانب متکی به تحقیقات نیروی انتظامی است و در ضمن تکذیب اینجانب نافی تحقیقات بعدی در این خصوص نیست و اگر برای دادستان محترم مسلم بشود ، دستور تعقیب صادر خواهند کرد.

 

ضمن تشکر از همه مسئولین پیگیر موضوع، امیدواریم بزودی با همکاری همه دستگاه های اجرایی ذی ربط خبرهای خوبی از دستگیری عاملین این حادثه مخابره شود.



تاریخ انتشار : 24 مهر 1395, 08:57



» اخبار مرتبط:

  • تقدیرازبرترین‌های دانشگاه خاتم‌الانبیا بهبهان
  • جزئیات جدیدی از ابهامات در برخی استخدام ها دردانشگاه صنعتی بهبهان!
  • درخشش دانشجویان بهبهانی در مسابقات رباتیک+تصاویر
  • انتصاب سرپرست جديد دانشگاه صنعتي بهبهان
  • ایجاد حاشیه برای دانشگاه بهبهان در آستانه انتخابات!/قضیه ادروی مختلط در بهبهان چه بود+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟