مشروح اخبار


» رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران :زنان نقش موثری در ترویج فرهنگ نماز در خانواده دارند



رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به نقش پررنگ زنان در پرورش فرزندان و درونی کردن فرهنگ نماز خوانی در آنان، گفت: توجه ویژه به این مهم و انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.


 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران :زنان نقش موثری در ترویج فرهنگ نماز در خانواده دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به نقش پررنگ زنان در پرورش فرزندان و درونی کردن فرهنگ نماز خوانی در آنان، گفت: توجه ویژه به این مهم و انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت ‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین روش ترغیب نسل نوجوان و جوان به اقامه نماز الگو سازی و همانند سازی است.

 ملکوتی، اظهار داشت: در حوزه ترویج و تقویت نماز در سطح جامعه آنچه بیش از همه اولویت دارد، فرهنگ سازی در این امر بوده که باید با جدیت بیشتر و در سطح گسترده ای انجام شود.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران در ادامه، افزود: تشویق و ترغیب اقشار مختلف به اقامه نماز جماعت از جمله زمینه ها برای تقویت جایگاه نماز در جامعه است.

 وی، با تاکید بر لزوم استفاده از شیوه ها و تکنیک های مناسب برای ترویج اقامه نماز به ‌ویژه به شکل جماعت، یادآور شد: در بین نسل نوجوان و جوان بهترین روش برای ترغیب آنان به اقامه نماز، الگوسازی و همانند سازی است.

 وی موضوع پیوست فرهنگی برای پروژه های عمرانی و لحاظ ساخت نمازخانه های مناسب در پروژه های عمومی و عمرانی را مورد تاکید قرارداد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران، با اشاره به نقش پررنگ زنان در پرورش فرزندان و درونی کردن فرهنگ نماز خوانی در آنان، گفت: توجه ویژه به این مهم و انجام اقدامات فرهنگی در این حوزه باید در دستورکار قرار گیرد.

ملکوتی با بيان اين كه نماد علمی حاكميت دينی برپا داشتن نماز و ترويج و توسعه آن به منظور جلوگيری از زشتی ‌هاست، بيان داشت: در اين راستا متوليان بايد آموزه‌ های دينی به ‌ويژه نماز را در جامعه گسترش داده و با برنامه ‌های فرهنگی زمينه جذب افراد به اين فريضه ارزشی را فراهم كنند.

 ملکوتی، ترويج فرهنگ نماز را فقط وظيفه ستاد اقامه نماز ندانست و تاكيد كرد: بايد مديران، مسئولان و مردم در اين بخش برنامه عملياتی داشته و با برنامه‌ ريزی جوانان را به سمت مساجد سوق دهند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران، با بيان اين كه نماز بهترين وسيله تقرب به خدا، حلقه اتصال انسان به عالم ربوبيت و سنگ بنای دين است، بر ارتقای فرهنگ نماز در جامعه تاكيد كرد.



تاریخ انتشار : 16 آبان 1395, 17:12



» اخبار مرتبط:

  • شهرستان باشت با کمبود جدی روحانی مواجه است
  • ماه رمضان بهترین فرصت ترویج معارف قرآنی است
  • خبرنگاری از دهستان راک برگزیده حوزه نماز درکهگیلویه وبویراحمدشد
  • راه‌اندازی بخش نمازشناسی در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
  • نخستین اجلاس استانی نماز در گچساران برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟