مشروح اخبار


» حضور شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت



رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت شرکت کرده است.


حضور شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاهساخت تجهیزات صنعت نفت

به گزارش راک نیوز از گچساران ؛ رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت شرکت کرده است.

ساسان حبیبی‌نژاد در جمع خبرنگاران افزود: در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز پنج واحد دانش بنیان نیز حضور دارند.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز با حضور 250 شرکت از 12 استان کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در مقابله با تحریم‌ها و استفاده از توانمندی‌ شرکت‌های داخلی از امروز تا 20 آبان در اهواز برگزار می‌شود.

حبیبی‌نژاد افزود: در این نمایشگاه کارشناسان و مدیران صنعت نفت گچساران از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی بازدید خواهند کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دومین تولید‌کننده نفت خام مناطق نفت‌خیز جنوب است.

حبیبی نژاد بیان کرد: شرکت‌هایی از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و جنوبی، فارس، البرز، کرمانشاه، مرکزی، همدان و یزد در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در عرصه ساخت تجهیزات صنعت نفت به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با نگاه به توانمند‌سازی سازندگان داخلی و با نگاه به آینده و سربلندی اقتصاد ایران در یک سال و نیم گذشته بیش از 8 هزار و 738 قطعه به سفارش این شرکت و با همکاری سازندگان توانمند داخلی ساخته شده است.



تاریخ انتشار : 17 آبان 1395, 15:05



» اخبار مرتبط:

  • کنترل نشت نفت از خط لوله ۴۸ اینچ گچساران
  • برپایی نمایشگاه نقاشی، به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت در گچساران
  • مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران منصوب شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • 276 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت نفت گچساران برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟