مشروح اخبار


» یک «کهگیلویه وبویراحمدی » مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس شد +عکس



معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی فارس، گفت: فعالیت در عرصه های فرهنگی و دینی یک نعمت است که ما باید ازاین فرصت به خوبی استفاده کنیم.


حجت الاسلام «محمد صادق محرابی» به عنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی فارس معرفی شد.

 

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی فارس، گفت: فعالیت در عرصه های فرهنگی و دینی یک نعمت است که ما باید ازاین فرصت به خوبی استفاده کنیم.

 

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ حجت الاسلام و المسلمین ناصرالدین نوری زاده ادامه داد: هیچ مسیری بهتر از حرکت در راه خداوند نیست که خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی با تمام توان در حال فعالیت است.

 

وی با اشاره به اینکه باید از تمامی داشته ها و ظرفیت های برای مقابله بادشمنان استفاده کنیم، گفت: امروز دشمنان عرصه تهاجم خود را شبانه روزی کرده اند و ما نیز باید راه های مقابله و دفاع را برای خودمان شبانه روزی داشته باشیم.

 یک «کهگیلویه وبویراحمدی » مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس شد +عکس

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: سازمان تبیلغات اسلامی در در عرصه تبلیغات دینی مادر است و باید با تلاش و برنامه ریزی مناسب همین جایگاه حفظ و رشد داده شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده تصریح کرد: امروز ۵۰ هزار مبلغ در سازمان فعالیت می کنند و ۹۱ هزار هیئت مذهبی نیزبا این مجموعه در ارتباط هستند.

 

وی افزود: وجود ۱۴۷ مدرسه امین با ۱۰ هزار دانش آموز فرصت بسیار مناسبی این سازمان است.

 

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس، گفت: ساختار های جدید این مجموعه باید برگرفته و مورد استفاده قرار دادن تجربیات گذشتگان باشد.

 

طی این مراسم حجت الاسلام ولی الله محمودی نژاد تودیع و حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق مهرابی به عنوان مدیرکل جدید فارس معرفی شد.

 

به گزارش راک نیوز، حجت السلام محمدصادق مهرابی از فرزندان شهرستان باشت کهگیلویه وبویراحمد و از اساتید حوزه علیمه است که سوابق اجرائی زیادی در سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه دارد.

 

حجت السلام و المسلمین محمودی نژاد نیز از فرزندان شهرستان کهگیلویه  است که سال های متمادی در سمت مدیرکلی سازمان تبلیغات فعالیت داشتند.

گفتنی است قبل از این نیز از حجت السلام مهرابی و دانش بعنوان گزینه های مدیریت این اداره دراستان فارس نام برده میشد.



تاریخ انتشار : 17 آبان 1395, 16:04



» اخبار مرتبط:

  • حجت‌الاسلام برازش سکان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت.
  • مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • رصد و آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی ضروری است
  • مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس:فعالیت درفضای مجازی از برنامه های ماست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟