مشروح اخبار


» طغیان اروند و ریزش زاگرس در لیگ دو کشور/ شکست تیم یاسوجی در خرمشهر



نیمه دوم با اینکه زاگرس یاسوج بازی متعادل تری را به نمایش گذاشت اما نتوانست از پس تیم مدعی اروند بر بیاد؛البته در طرف مقابل نیز تیم میزبان برای زدن گل های بیشتر فشار زیادی را به دروازه یاسوجی ها وارد کرد و حتی3بار دیرک دروازه این تیم را به لرزه در آورد که این حملات یکی...


در روز نخست هفته دوازدهم لیگ دسته دوم و در گروه نخست مسابقات دو تیم اروند خرمشهر و زاگرس یاسوج به مصاف هم رفتند که در پایان این خرمشهری ها بودند که با پیروزی یک بر صفر به صدر جدول صعود کردند.

 

 

به گزارش راک نیوز از خرمشهر ؛ اروندی ها که هفته گذشته صدر را به فولاد نوین واگذار کرده بودند در بازی مقابل زاگرس یاسوج با انگیزه بالا در زمین ظاهر شدند و دقیقه16مهاجم گلزن اروندی ها موفق شد به زیبایی هر چه تمام تر توپ را درون دروازه یاسوجی ها قرار دهد تا یک بر صفر تیمش از حریف خود پیش بیافتد.

 

 

نیمه نخست علی رغم موقعیت های مناسب برای اروند خرمشهر با همین یک گل به اتمام رسید.

 

 

نیمه دوم با اینکه زاگرس یاسوج بازی متعادل تری را به نمایش گذاشت اما نتوانست از پس تیم مدعی اروند بر بیاد؛البته در طرف مقابل نیز تیم میزبان برای زدن گل های بیشتر فشار زیادی را به دروازه یاسوجی ها وارد کرد و حتی3بار دیرک دروازه این تیم را به لرزه در آورد که این حملات یکی پس از دیگری هدر رفت تا در نهایت شاگردان نیکبخت به 3امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند و با 23امتیاز به صدر جدول صعود کنند.

 

در این دیدار باز هم تیم اروند به عملکرد داوری اعتراض داشت و جالب تر آن که حتی ناظر داوری نیز به نوعی در نیمه دوم نکات خود را به گوش داور مسابقه رساند.

 

 

زاگرس یاسوج نیز با این باخت12امتیازی باقی ماند و در مکان هشتم جدول قرار گرفت.

 

 

دیگر دیدارهای این گروه فردا برگزار می شود که تنها فولاد نوین اهواز است که می تواند با پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه صدر را از اروندخرمشهر پس بگیرد.



تاریخ انتشار : 3 آذر 1395, 21:06



» اخبار مرتبط:

  • توقف نفت و گاز گچساران مقابل اروند خرمشهر در غیاب بازیکنان خط میانی
  • از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور: پیروزی دقیقه ۹۰ زاگرس در مقابل قشقایی شیراز
  • از بازیکن تیم یاسوج بعنوان نمونه ایرانی سوارزدر فوتبال ایران رونمایی شد!+عکس
  • ببرکاغذی فوتبال فارس در یاسوج له شد/ قشقایی شیرازتوان بالارفتن از زاگرس را نداشت+عکس
  • برد شهرداری یاسوج در آخرین دیدار خانگی در لیگ امسال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟