مشروح اخبار


» تقدیر بخشدار چاروسا از خدمات مدیرکل آموزش و پرورش به دلیل خدمات رسانی مطلوب به دلی مهتاب



پرواز خاطرنشان کرد: دو تا از مدارس که بالای 20سال سابقه دارند که ابتدای دولت تدبیر و امید فاقد فضای آموزشی بودند که از سال گذشته تاکنون با پیگیری رئیس آموزش و پرورش سه کانکس برای مدارس فرستاده شد.


به گزارش راک نیوز از چاروسا سید حسن آرمند، 

حیات پرواز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همه کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت مسیرها را برای دانش آموزان که سرمایه اجتماعی جامعه هستند فراهم می کنند کمال تقدیر و تشکر دارم.

بخشدار چاروسا در خصوص مشکلات تدریس دانش آموزان در روستای مهتاب افزود: لازم است چند نکته در خصوص مدارس ابتدائی دلی مهتاب که در کم و کیف قضایا از پیگیری مردم و مطالبات از مسئولین بخشی، استانی و همکاری مسئولین اداره آموزش و پرورش چاروسا و اداره کل استان بوده ام یادآور شوم.

وی تاکید کرد: روستای دلی مهتاب با جمعیتی بالغ بر 30خانوار دارای سه مدرسه با چهار کلاس درس 5نفره، سه نفره و 17نفره که جمعا 25دانش آموز در چند پایه و با حد فاصله 3، 5و 6 کیلومتر از همه مجزای می باشد دارای سه معلم و یک حق شیفت مجهز به کلیه امکانات و تجهیزات آموزشی گرمایشی و سوخت سه ماهه اول می باشد.

پرواز خاطرنشان کرد: دو تا از مدارس که بالای 20سال سابقه دارند که ابتدای دولت تدبیر و امید فاقد فضای آموزشی بودند که از سال گذشته تاکنون با پیگیری رئیس آموزش و پرورش سه کانکس برای مدارس فرستاده شد.

وی یادآور شد: اول مهر ماه سال 95 اولیا تعداد 5 دانش آموز (از تنگ مهلاب که یک پاره ده از روستای مهتاب می باشند) به بخشداری و آموزش و پرورش مراجعه و خواهان بازگشایی مدرسه بودند که با پیگیری بخشدار و ریاست آموزش و پرورش چاروسا و همکاری محترم مدیر کل آموزش و پرورش استان مدرسه ای در قسمت مذکور دایر و کار تدریس دانش آموزان آغاز شد ضمنا اولیا مکانی آماده نمودند و در اختیار معلم و  دانش آموزان و معلم قرار دهند ولی با توجه به اینکه ایام مهرماه کلاس ها را در فضای باز برگزار می نمایند تا دانش آموزان تنفسی در هوای پاکیزه داشته باشند معلم و دانش آموزان به دلخواه در بیرون از محوطه کلاس مشغول تحصیل و تدریس بودند که برخی نه از سر دلسوزی و رافت بلکه برای اینکه مسولین دولت را تخریب نمایند اقدام به شایعه پراکنی بی اساس و بدون تحقیق و تفحص می نمایند در صورتی که در راس دستگاه تعلیم و تربیت فردی دلسوز و متین وجود دارد که از جزئی ترین مسائل در آموزش و پرورش غافل نبوده و چندبار با اینجانب در خصوص مشکلات تماس هایی داشتند که یکی از نمونه ها همین دلی مهتاب می باشد.

پرواز در ادامه گفت: مثلا آیا امام جمعه اسالم گیلان خبر از تلاش مسئولین از مدیرکل آموزش و پرورش گرفته تا فرماندار و بخشدار و مدیر آموزش و پرورش چاروسا برای تحصیل دانش آموزان روستای مذکور را دارد.

وی در پایان گفت: ضمنا در پایان لازم است از دغدغه مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان که با کمال متانت و بردباری سعی در مرتفع نمودن مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان استان دارد تقدیر و تشکر نمایند



تاریخ انتشار : 13 آذر 1395, 13:28



» اخبار مرتبط:

  • جوابیه آموزش و پرورش چاروسا به درج یک خبر به روی بعضی سایت های استان/ هیچ گونه ترک تحصیلی از سوی دانش آموزی در روستای مهتاب چاروسا صورت نگرفت/ برقراری عدالت آموزشی در مدارس صورت گرفت
  • نام نويسي دانش آموزان تا 15 تير
  • بیش از یکهزار نفر عضو انجمن های اولیا و مربیان مدارس گچساران هستند
  • آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 3000دانش آموز گچسارانی
  • رییس آموزش و پرورش گچساران:یکهزار و 250کلاس درس و بیش از 25 هزار دانش آموز، آماده استقبال از سال تحصیلی جدید هستند.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟