مشروح اخبار


» اقدام به خودکشی مرد جوانی که درشیراز از کمپ ترک اعتیاد فرار کرده بود



گزارش اقدام به خودکشی جوانی که قصد پرت کردن خود از روی پشت بام یک ساختمان دو طبقه در منطقه سه شهرداری شیراز داشت، از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 15 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رساند.


اقدام به خودکشی مرد جوانی که از کمپ ترک اعتیاد فرار کرده بود ، توسط آتش نشانان شیراز بی نتیجه ماند.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز از شیراز ؛ در ساعت 17:4 دقیقه روز گذشته، گزارش اقدام به خودکشی جوانی که قصد پرت کردن خود از روی پشت بام یک ساختمان دو طبقه در منطقه سه شهرداری شیراز داشت، از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 15 اعلام شد و تیم امدادی به سرعت خود را به محل حادثه رساند.

 

رضا اسفندیاری بیات فرمانده این عملیات از ایستگاه 15در تشریح این عملیات گفت : تیم عملیاتی قبل از رسیدن به صحنه، خودروها را خارج از دید شخص در محل اعلام شده مستقر کرده و بصورت نامحسوس وارد حیاط منزل شده و پس از رفتن به پشت بام و ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به جوان 30 ساله که از کمپ ترک اعتباد فرار کرده بود، وی را متقاعد و سریعاً به پایین منتقل کرد . گفتنی است واحدهای امداد و نجات ایستگاه 12 نیز در محل حاضر و به منظور وقوع حوادث احتمالی به صورت آماده باش بودند .

گزارش : فرانک فتحی



تاریخ انتشار : 17 آذر 1395, 08:59



» اخبار مرتبط:

  • تهدید به انداختن کودک دو و نیم ساله از طبقه سوم یک ساختمان توسط پدر درشیراز !
  • مهمترین حوادث شیراز:از به دام انداختن مار افعی و مار عروس در منازل مسکونی تا غرق شدن مردشیرازی در استخر آپارتمان و خانه ای که اتوآن را به اتش کشید!
  • به دام انداختن یک حلقه مار در داخل اتاق خواب کودک +نجات کودک حبس شده دراتاق +جزئیات
  • پیامکی که جان جوان شیرازی سقوط کرده در چاه رانجات داد!
  • از آتش سوزی در عینک فروشی تا حریق کارگاه قالی بافی درشیراز!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟