مشروح اخبار


» مرگ مشکوک جوان 24 ساله لنده ای /مسمومیت غذایی یا خودکشی با قرص



اصولا پخش هیجانی خبر خودکشی‌ها ‏با آب‌وتاب زیاد و تفسیرهایی که معمولا شتاب‏زده و حساب‌نشده است می‌تواند در افزایش خودکشی در جامعه اثرگذار باشد، این روزها از هر گوشه‌ای خبری درباره خودکشی شنیده می‌شود. براستی آیا تعداد خودکشی‌ها بیشتر شده است یا به دلیل شبکه‌های مجازی انتشارشان گسترش یافته است.


اصولا پخش هیجانی خبر خودکشی‌ها ‏با آب‌وتاب زیاد و تفسیرهایی که معمولا شتاب‏زده و حساب‌نشده است می‌تواند در افزایش خودکشی در جامعه اثرگذار باشد، این روزها از هر گوشه‌ای خبری درباره خودکشی شنیده می‌شود. براستی آیا تعداد خودکشی‌ها بیشتر شده است یا به دلیل شبکه‌های مجازی انتشارشان گسترش یافته است. اصلا چگونه باید اخبار مربوط به خودکشی را منتشر کرد که شائبه تشویق به خودکشی وجود نداشته باشد.

به گزارش راک نیوز از لنده ؛ ساعتی پیش فضای مجازی و برخی رسانه های محلی از خودکشی جوانی 24 ساله در شهرلنده خبردادند.

اگرچه از علت دقیق خودکشی اطلاعات قابل استنادی در دست نیست اما برخی مسمومیت غذایی وبرخی مصرف مقداری قرص را ابزار خودکشی برشمردند.

بنابراین گزارش ،برخی رسانه ها از این خودکشی بعنوان سومین خودکشی موفق در سال جاری دراین شهرستان خبر میدهند اما آمارها از میزان خودکشی در استان کهگیلویه بویراحمد بسیارنگران کننده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه وبویراحمد در زمینه خودکشی منجر به فوت در جایگاه سوم کشور قرار دارد واز حدودهر هزار نفر در استان 11نفر اقدام به خودکشی می کنند.

به گزارش راک نیوز ؛ استانی که در شاخص توسعه در رده های بیست وپنجم ویاششم کشور قرار دارد ولی در اپیدمی شدن پدیده مذموم خودکشی حائز رتبه سوم بودن زنگ خطری است که با همایش و نشست نمی توان جلوی آن را گرفت.

براساس این گزارش ،کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد در نشست بررسی علل خودکشی در استان باارایه آماری از تعداد خودکشی منجر به فوت در استان گفت:پارسال 4هزار و29مورد پرونده ی پزشکی در کشور ثبت شد که 77 پرونده مربوط به کهگیلویه و بویراحمد بود.

امینی به امار خودکشی در 8ماهه ی امسال هم اشاره کرد و گفت :طی این مدت 47پرونده ی فوتی بر اثر خودکشی در استان ثبت شده است 

 



تاریخ انتشار : 24 آذر 1395, 23:16



» اخبار مرتبط:

  • زنگ خطر افزایش آمار خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • روایت های مختلف از خودکشی همزمان دو جوان یاسوجی +جزئیات
  • خودکشی مرد گچسارانی با تسمه کولر!
  • خودکشی چوپان گچسارانی با تفنگ ساچمه زنی !
  • خودکشی یک دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟