مشروح اخبار


» نیکوکاران گچسارانی چهارقطعه زمین برای فعالیت های فرهنگی اهدا کردند



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: سه نیکوکار در این شهرستان چهار قطعه زمین برای انجام برنامه های فرهنگی و کمکهای انسان دوستانه به این نهاد اهدا کردند


نیکوکاران گچسارانی چهارقطعه زمین برای فعالیت های فرهنگی اهدا کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: سه نیکوکار در این شهرستان چهار قطعه زمین برای انجام برنامه های فرهنگی و کمکهای انسان دوستانه به این نهاد اهدا کردند.

فرزین بهمنی آزاد در گفت و گو با راک نیوز اظهار داشت: این میزان زمین از سوی فرج الله اصغرزاده، مهدی محرابی و شیرعلی توحیدی برای ساخت مسجد، حسینیه و کمک به نیازمندان اهدا شده است.

وی گفت: یک قطعه زمین سه هزار متر مربعی از سوی فرج الله اصغرزاده به نیابت از برادران خود برای ساخت یک باب مسجد و یک باب حسینیه در روستای مارین وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران تصریح کرد: مهدی محرابی خیر دیگر نیز یک قطعه زمین به مساحت 280 مترمربع برای ساخت مسجد در روستای هفت چشمه این شهرستان اهدا کرده است.

بهمنی آزاد ابراز کرد: شیرعلی توحیدی، یکی دیگر از نیکوکاران این شهرستان 2 قطعه زمین تجاری به ارزش 700 میلیون ریال برای فعالیت های نوعدوستانه و فرهنگی اهدا کرد.

وی ادامه داد: این 2 قطعه زمین در کوی شهید حاتمی نزدیکی حسینیه بهبهانی‌های شهر دوگنبدان واقع شده است.

وی بیان کرد: این ملک با هدف حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی، ساخت حوزه علمیه خواهران و برادران و کمک به نیازمندان اهدا شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون 125 قطعه زمین برای احداث مسجد و حسینیه از سوی خیران در این شهرستان وقف شده است.

بهمنی آزاد تعداد وقف کننده موقوفات مسکونی و تجاری این شهرستان را 30 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 20 درصد بانوان هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران، مشارکت مردم در امور خیریه بخصوص در زمینه ساخت مسجد در سطح شهرستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از 80 درصد از هزینه ساخت و مرمت مساجد از سوی مردم پرداخت می‌شود.



تاریخ انتشار : 29 آذر 1395 01:55



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران: بزودی سه طرح بزرگ رفاهی و خدماتی در ...
  • وقف دو واحد تجاری از سوی خیر گچسارانی
  • ساخت مسجد به همت خانواده نیکوکار در یاسوج
  • نیاز به 100میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی امامزادگان گچساران
  • تجلیل از برگزیدگان سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی استانی و شهرستانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام