مشروح اخبار


» ازکشف جسد مرد 40 ساله در منزل مسکونی تاآتش خفته در انبار چوب بیدار شد



 نیروهای آتش نشانی شهرداری شیراز از ایستگاه نوزده ، پس از اطلاع از وقوع این حادثه در ساعت15:55 دقیقه روز گذشته ، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته رحیم مرادی فرمانده نیروهای اعزامی: بعد از حضور در محل حادثه با استفاده از تجهیزات کامل و دستگاه تنفسی از محل


جسد مرد 40 ساله توسط نیروهای سازمان آتش نشانی کشف و انتقال داده شد.*

به گزارش راك نيوز از شيراز ؛ نیروهای آتش نشانی شهرداری شیراز از ایستگاه نوزده ، پس از اطلاع از وقوع این حادثه در ساعت15:55 دقیقه روز گذشته ، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته رحیم مرادی فرمانده نیروهای اعزامی: بعد از حضور در محل حادثه با استفاده از تجهیزات کامل و دستگاه تنفسی از محل بازدیدبه عمل آمد و با توجه به وضعیت ظاهری متوفی تیم کشف جسد در محل حضور پیدا کرده وبا پوشیدن لباس های مخصوص ، جسد متعفن شده را که چند روز از مرگ وی گذشته بود کاور کرده و از طبقه دوم ساختمان مسکونی به پایین انتقال دادندو در نهایت به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

به گزارش راك نيوز از شيراز ؛در پی تماس یک شهروند با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله های آتش  از یک انبار چوب ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ زنگ ایستگاه 15 را ساعت 12:57 دقیقه روز گذشته به صدا در آورد و آتش نشانان بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی روانه شهرک لاله، شدند.

حمزه جوکار فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که از اطراف  یک انبار  چوب که با محصور کردن زمینی ایجاد شده بود به علت نامعلومی دود شدیدی به بیرون زبانه می کشید و به ایزوگام دیوار خانه مجاور سرایت کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله ضمن تخلیه منزل مسکونی مجاور انبار، با رعایت نکات ایمنی و کشیدن لوله آبدهی شعله های آتش را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به داخل منزل مسکونی مجاور و بوجود آمدن خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.  

حمزه جوکارخاطر نشان کرد: در محل حادثه مقدار زیادی تخته چوب و الوار، دپو شده بود که به دلیل وجود شعله های آتش، دچار آتش سوزی شده بود . همچنین شعله های آتش به دیوار منزل مسکونی مجاور و تابلو مغازه تعویض روغنی که در مجاورت انبار قرار داشت صدمه وارد کرد.

جوکار با اشاره به این که کارشناسان آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی دارند، خاطرنشان کرد: محل حادثه بعد از یک ساعت تلاش آتش نشانان ، پس از لکه گیری این آتش سوزی و نیز ایمن سازی کامل، تحویل عوامل مربوطه داده شد.

 

 



تاریخ انتشار : 8 دی 1395, 01:46



» اخبار مرتبط:

  • آتش سوزی در پروژه مسکونی شهرک گلستان
  • آتش سوزی کارخانه بسته بندی تیغ اصلاح صورت در شهرک صنعتی شیراز
  • مرگ دلخراش مالک رنگ فروشی در آتش
  • مرگ تلخ زن جوان زیر دوش آب
  • ازکشف جسد کاملا متلاشی شده مرد 54ساله تا پای گیر کرده دختر جوان درپل و قطع انگشتان کارگرنگون بخت در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟