مشروح اخبار


» یک ممسني تبار سرپرست شرکت آب و فاضلاب غرب تهران شد



مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات و شبکه های جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهر ها و شهرکهای غرب استان تهران با حضور مهندس جنتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد و ....


مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات و شبکه های جمع آوری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهر ها و شهرکهای غرب استان تهران با حضور مهندس جنتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و معاونین شرکت برگزار شد و محسن لشکری به عنوان سرپرست جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش راك نيوز به نقل ازنوراباد؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات و شبکه های جمع آوری  فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهر ها و شهرکهای غرب استان تهران با حضور مهندس جنتی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و معاونین شرکت  برگزار شد.

در این مراسم محسن لشکری با سوابقی از قبیل مدیریت ناحیه یک شمیرانات تهران، مدیریت آبفای شهرستان ورامین و .......به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهر ها و شهرکهای غرب استان تهران منصوب شد.

 

به گزارش راك نيوز ،لشکری کارشناس ارشد مهندسی عمران و مهندس آب و فاضلاب میباشد که ده سال سابقه تدریس در دانشگاه های آزاد و پیام نور را در سوابق علمی خود دارد.

همچنین وی رزمنده و  ایثارگر دفاع مقدس با ۱۳ ماه حضور داوطلبانه و مشارکت در ۵ عملیات مقدس میباشد.

لشکری از فرزندان محله قلعه کهنه شهرستان نوراباد ممسنی میباشد.



تاریخ انتشار : 23 دی 1395, 04:24



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید آبفای گچساران معرفی شد
  • مدیر عامل آبفای خوزستان در آستانه برکناری / یک خوزستانی مدیرعامل میشود
  • سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب یاسوج منصوب شد
  • عزل دو مدیر اصولگرا از چرخه آبی کهگیلویه وبویراحمد
  • رئیس جدیدآب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟