مشروح اخبار


» تعامل و هماهنگی سازمان ها وتشکل های مردم نهاد با ستاد مدیریت بحران لازم است



کارگروه تخصصی تشکل های مردم نهاد شورای هماهنگی مدیریت بحران با هدف بستر سازی و ایجاد فضای لازم جهت مشارکت سازمانهای مردم نهاد در مراحل مختلف مدیریت بحران اعم از پیشگیری آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی برگزارگردید.


تشکل های مردم نهاد با ارائه آموزش های عمومی و جلب مشارکت مردم آسیب ها و بحران ها را کاهش می دهند

کارگروه تخصصی تشکل های مردم نهاد شورای هماهنگی مدیریت بحران با هدف بستر سازی و ایجاد فضای لازم جهت مشارکت سازمانهای مردم نهاد در مراحل مختلف مدیریت بحران اعم از پیشگیری آمادگی، مقابله، بازسازی و بازتوانی برگزارگردید.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ مدیرکل اموراجتماعی وفرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد دراین نشست که با حضور دستگاه های اجرایی عضو و تشکل‌های مردم نهاد برگزارشد،اظهارداشت: دولت هایی در اهداف خود موفق تر عمل می کنند که در جذب مشارکت مردم و استفاده از این پتانسیل را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی در این کارگروه، با بیان اینکه سازمان ها وتشکل های مردم نهاد نقش محوری در مشارکت عمومی، توسعه و آگاهی آفرینی دارند، تاکید کرد: افزایش تعامل و هماهنگی سازمان ها وتشکل های مردم نهاد با ستاد مدیریت بحران لازم است.

وی مدیریت پیش از بحران را یکی از مهمترین کارکرد سازمانهای مردم نهاد عنوان کرد و گفت: تشکلهای مردم نهاد با ارائه آموزشهای عمومی و جلب مشارکت مردم آسیبها و بحرانها را کاهش می دهند.

میرمحمدی به شرح وظایف عمومی و وظایف تخصصی در مراحل مختلف مدیریت بحران پرداخت.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت: یکی از اشکالاتی که می تواند جهت پیشگیری از بحران ها وجود داشته باشد عدم تقسیم وظایف ستادی و عملیاتی است.

علی وفایی‌مقدم، مدیریت پیش از بحران را یکی از مهمترین کارکرد سازمانهای مردم نهاد عنوان کرد و گفت: تشکلهای مردم نهاد با ارائه آموزشهای عمومی و جلب مشارکت مردم آسیبها و بحرانها را کاهش می دهند.

گفتنی است در این جلسه در خصوص نحوه همکاری تشکل های مردم نهاد با ستاد مدیریت بحران استان بحث و بررسی صورت گرفت و پس از تبادل نظر اعضا مصوباتی در این خصوص اخذ شد.



تاریخ انتشار : 28 دی 1395, 00:34



» اخبار مرتبط:

  • طوفان موجب ایجاد بحران در سطح محدوده نشد
  • قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد
  • رستم پور مدیرکل بحران استان بوشهر می شود
  • بزرگترین مانور زلزله در پهنه غربی پایتخت صورت می پذیرد
  • از سوی ستادمدیریت بحران منطقه9،دانش آموزان معلول مشارکت جو تکریم شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟