مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمدخبرداد: ابلاغ 40 میلیاردی رئیس جمهور برای ساخت پارک علم و فناوری استان



دکترخادمی در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان از تامین شش هزار متربع زمین برای جانمائی این سایت خبر داد و افزود: احداث این پارک که دو مشکل زمین و منابع مالی را داشت، دغدغه همه مسئولین، دانشگاهیان و محققین در استان بود و اکنون این مشکلات رفع شد.
استاندار، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را از


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مبلغ 40 میلیارد ریال از سوی رئیس جمهور برای ساخت پارک علم و فناوری استان ابلاغ شده است.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ؛ دکترخادمی در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر استان از تامین شش هزار متربع زمین برای جانمائی این سایت خبر داد و افزود: احداث این پارک که دو مشکل زمین و منابع مالی را داشت، دغدغه همه مسئولین، دانشگاهیان و محققین در استان بود و اکنون این مشکلات رفع شد.
استاندار، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید برشمرد و تصریح کرد: توسعه این مهم نیازی به ایجاد زیرساخت های زیاد و بودجه های کلان ندارد.
خادمی ابراز داشت: اقتصاد دانش بنیان تابع مغز، تفکر، دانش و خلاقیت فردی و انسانی است و کمبود زیرساخت ها، اعتبار و امکانات چندان در توسعه این مهم دخیل نیست.
استاندار با تاکید به اینکه، دلیلی برای عقب افتادن از سایر استان ها در زمینه اقتصاد دانش بنیان نخواهد بود، افزود: کهگیلویه وبویراحمد در حوزه منابع انسانی و نخبه پروری جزء استان های پیشرو است.
خادمی به استفاده جوانان استان از ظرفیت اینترنت و پهنای باند برای درآمد زایی تاکید کرد و گفت: با تولید محتوای فناورانه می ‌توان به اقتصادی کردن اینترنت و درآمد زایی در استان کمک کرد.
استانداربا بیان اینکه، دانش ‌بنیان شدن تولیدات در کشور نسبت به گذشته بسیار ملموس شده است، افزود: امروزه شرکت ‌های دانش بنیان در نقاط مختلف کشور به تعداد زیادی راه‌ اندازی شده و این مهم در استان ما هم قابل تعمیم است.
خادمی بیان کرد: برای این که مسئله دانش بنیان در استان کهگیلویه وبویراحمد همپای کشور پیش برود، در سفر، این استان بطور ویژه مد نظر دولت و شخص رئیس ‌جمهور قرار گرفت.
رئیس دانشگاه یاسوج هم گفت: بودجه پژوهشی دانشگاه یاسوج از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال سال 94 به 100 میلیارد ریال به برکت سفر اعضای هیات دولت به استان افزایش یافته است.
رحیمی افزود: بودجه پژوهشی این دانشگاه در سال 96 افزون بر 240 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: 40 درصد از میزان درآمدهای اختصاصی دانشگاه یاسوج سالانه صرف انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی دانشجویان، نخبگان و استادان این مرکز علمی می شود.



تاریخ انتشار : 11 بهمن 1395, 11:24



» اخبار مرتبط:

  • محور پاتاوه.دهدشت سال۹۶ به بهره برداری می رسد
  • دانشگاه آزاد بستری مناسب برای دعوت از دانشجویان و اساتید جهت مشارکت در انتخابات است
  • تفاهمنامه سه هزار و 200 میلیاردی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با رئیس ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره)
  • ثبت نام در جشنواره "علم تا عمل" بزودی در استان
  • تصویب9600 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟