مشروح اخبار


» هشدار حجازی به مسئولین "دنا"رسید/هفته اینده دیجیتال ببینید



چند روز پیش بود که حجت السلام حجازی امام جمعه گچساران  از کم توجهی مسئولین شبکه استانی دنا نسبت به گچساران   گلایه کرد ه بود ، همین امروز  رحیمی خبر از افتتاح شبکه دیجیتال  در این شهرستان داد وحالا چقدر این خبر بتواند  امام جمعه این شهر را متقاعد کند باید به انتظار آینده نشست.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش و فعال کردن شبکه‌های دیجیتال در این استان افزود: شبکه دیجیتال در گچساران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 راک نیوز : چند روز پیش بود که حجت السلام حجازی امام جمعه گچساران  از کم توجهی مسئولین شبکه استانی دنا نسبت به گچساران   گلایه کرد ه بود ، همین امروز  رحیمی خبر از افتتاح شبکه دیجیتال  در این شهرستان داد وحالا چقدر این خبر بتواند  امام جمعه این شهر را متقاعد کند باید به انتظار آینده نشست.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش و فعال کردن شبکه‌های دیجیتال در این استان افزود: شبکه دیجیتال در گچساران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رحیمی ابراز داشت: تا پایان شهریور امسال، کهگیلویه و بویراحمد نخستین استان در سطح کشور خواهد بود که شبکه‌های دیجیتال در تمامی شهرستان‌های آن قابل دریافت است.

وی یادآور شد: افتتاح شبکه‌های دیجیتالی در مرکز استان نیز در دی ماه سال گذشته در سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع) طی مراسمی از بقعه مقدس امامزاده جعفر (ع) گچساران به صورت زنده در سراسر کشور پخش شد.

رحیمی تأکید کرد: پخش شبکه‌های دیجیتالی در گچساران و بخش‌های اطراف با جمعیتی افزون بر 180 هزار نفر طی چند هفته آینده آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: با افتتاح شبکه‌های دیجیتال در گچساران، دریافت 16 شبکه دیجیتالی در این شهرستان امکان‌پذیر می‌شود.

این مسئول گفت: شبکه‌های جدید ورزش و پویا نیز از دیگر شبکه‌های متنوع و سرگرم‌کننده دیجیتالی بوده که سعی و تلاش صدا و سیمای مرکز استان در افزودن این شبکه‌ها به شبکه‌های دیجیتالی گچساران است.
 (فارس )



تاریخ انتشار : 24 مرداد 1391, 21:26



» اخبار مرتبط:

  • افتتاح فرستنده دیجیتال کوه سیاه در اواخر خرداد
  • 90 درصد پوشش تلویزیونی کهگیلویه و بویراحمد دیجیتالی می‌شود
  • بهره برداري از ايستگاه فرستنده تلويزيوني بايار در كهگيلويه و بويراحمد
  • بی‌مهری شبکه دنا به گچساران غیرقابل تحمل است
  • افتتاح آزمايشي فرستنده ديجيتال شهرستانهاي کهگيلويه و چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟