مشروح اخبار


» تاجگردون خطاب به مخالفین جشنواره محلی مشک وملار :مصیب تویی که در تهران می نشینی و تظاهر می کنی



اختتامیه جشنواره فرهنگی-ورزشی "مشک و ملار" از ساعت ۱۴ دوشنبه ۹۶/۱/۷ در روستای سراب ننیز گچساران  همراه با برنامه هایی شاد با اجرای هنرمندان مطرح جنوب کشور و مقامات ارشد استانی وشهرستانی و نماینده مردم گچساران وباشت ورئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس برگزار گردید.


اختتامیه جشنواره فرهنگی-ورزشی "مشک و ملار" از ساعت ۱۴ دوشنبه ۹۶/۱/۷ در روستای سراب ننیز گچساران  همراه با برنامه هایی شاد با اجرای هنرمندان مطرح جنوب کشور و مقامات ارشد استانی وشهرستانی و نماینده مردم گچساران وباشت ورئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس برگزار گردید.

 

به گزارش راک نیوز از گچساران ؛ غلامرضاتاجگردون که طی روزهای گذشته از سوی مخالفین وگاها منتقدین بدلیل برگزاری چینن مراسمی مورد حمله قرار گرفته بود در این مراسم  گفت:دین و اسلام نقطه مقابل شادی نیست و دین و اسلام نیز نقطه مقابل زندگی بی نشاط نیست و شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست،دینی که ما در کتاب الهی دیدیم و خواندیم و به ما آموختند دینی است که انسان را آنچنان که خداوند خلق کرده باید بیافرینیم.

وی بیان کرد:در فطرت انسان شادی وجود دارد و آنانی که در مقابل دین و اسلام شادی را قرار می دهند، ظلم به اسلام و دین اسلام می کنند،و بدانید ما مصمم هستیم جامعه ای را می خواهیم در عین حالی که ارزش های نظام جمهوری اسلامی و یاد و خون شهداء گرانقدر اسلام را حفظ می کنیم، نمی گذاریم جامعه مان خمود باشد.

نمی گذاریم جامعه مان جامعه بسته ای شود

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود:نمی گذاریم جامعه مان جامعه بسته ای شود که انسان ها ،انسان های جمود و خمودی بشوند،ما همه چیز را درکنار هم می خواهیم.

تاجگردون گفت:خیلی متاسفم از این که بعضی وقت ها حرف هایی زده می شود که نمی گذارند انسان یک رو باشد و انسان های متضاد و دوریی را باید خلق کرد،برخی می گویند:”مصیبت مشک و ملار!”و آن فردی که در پشت تریبون نظام اسلامی قرار می گیرد و این شور و نشاط مردم را تحت غالب مصیبت مشک و ملار می نامد خدمتش عرض کنم برادر مصیبت تویی،مصیبت تو هستی که دورویی می کنی.

مصیب تویی که در تهران می نشینی و تظاهر می کنی

وی افزود:مصیب تویی که در تهران می نشینی و تظاهر می کنی و امروز اینجا کلام دیگر می گویی؛مصیبت شادی مردم نیست و مصیبت آن است که دین را در برابر شادی مردم قرار دهید.

به ارزش ها وفادار هستیم

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:ما مردم آزاده ای هستیم و مسلمان هستیم و مملکت را دوست داریم و به ارززش ها وفادار هستیم و پای نظام ایستاده ایم و خواهیم ایستاد ولی فراموش نمی کنیم که در یک دوره ای هستیم که آمده ایم زندگی کنیم.

تاجگردون تصریح کرد:دوستان عزیز تا زنده ایم و تا شرایطی فراهم است مطمئن باشید در کنار تمامی مشکلات زندگی که شما دارید، نمی گذاریم شما شاد نباشید و همیشه شاد باشید و همیشه شاد زندگی کنیدو مطمئن باشید دین اسلام هم همین را می خواهد .



تاریخ انتشار : 7 فروردین 1396, 21:06



» اخبار مرتبط:

  • تاجگردون:همدلی و وحدت مهمترین عامل همزیستی
  • پاسخ آیت اله ملک حسینی به اتفاقات جشنواره مشک و ملار
  • جزییات اختتامیه جشنواره مشک و ملار در گچساران اعلام شد+زمان و مکان
  • پیام نوروزی نماینده گچساران وباشت و رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس
  • نه درمذاکره پشت درهای بسته میترسیم نه از قدم زدن درخیابان مغرورمیشویم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟