مشروح اخبار


» شفافیت در گام اول ؛ فعال رسانه ای که کاندیدای شورای شهر یاسوج هست میزان دارایی های خود را اعلام کرد



در حالی که کاندیداهای شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال معرفی خود از طرق مختلف و با شعارهای رنگ و وارنگ هستند یکی از کاندیداهای این دوره شورای شهر یاسوج در اقدامی جالب دست به کاری مبتکرانه زد.


در حالی که کاندیداهای شورای شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت در حال معرفی خود از طرق مختلف و با شعارهای رنگ و وارنگ هستند یکی از کاندیداهای این دوره شورای شهر یاسوج در اقدامی جالب دست به کاری مبتکرانه زد.

به گزارش راک نیوز از مرکز کهگیلویه وبویراحمد؛سجاد نوبهار از فعالان رسانه‌ای و از چهره‌های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها تجربه فعالیت رسانه‌ای دارد و اکنون برای پنجمین دوره شوری شهر یاسوج، نامزد شد، دارایی مالی خود را اعلام کرد.

در این خصوص نوبهار در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این که بعضا از طریق رسانه‌ها از اختلاس برخی از اعضای شورای شهرهای مختلف کشور در طول سال‌های اخیر خبرهایی منعکس شده و بحث‌هایی هم در استان خودمان شده که چنین موضوعاتی وجود دارد لازم دیدم تا قبل از اعتماد مردم به خود دارایی‌هایم را اعلام کنم.

این نامزد شوراها اسلامی شهر یاسوج و فعال رسانه‌ای گفت: اینجانب دارای یک دستگاه خودروی پراید مدل ۸۹، دو هزار متر زمین کشاورزی(باغ)در منطقه مارگون و ۲۵۰ متر زمین در منطقه مهریان شهر یاسوج هستم و اکنون هم مستأجر در یکی از محلات پایین‌ شهر یاسوج هستم.

نوبهار افزود: نه زمینی در شهر یاسوج دارم که مشکل آن را برطرف کنم و نه کارخانه‌ای داریم که بخواهیم آن را به قیمت گزاف بفروشیم و دنبال این نیستیم که از طریق کمیسیون‌های تخصصی شهرداری یاسوج خود و خانواده به نان و نوایی برسیم لذا پیشنهاد می‌دهم که کاندیداهای شورای شهر یاسوج هم دارایی خود را برای شفاف‌سازی اعلام کنند.

وی گفت: فعال رسانه‌ای هستم و به مردم قول می‌دهم که با تمام وجود در مقابل هرگونه رانت‌خواری و ویژه‌خواری در شورای شهر و شهرداری با تمام قدرت و توان بایستم.



تاریخ انتشار : 12 فروردین 1396, 01:52



» اخبار مرتبط:

  • افشاگری عضو شورای شهر یاسوج از یک خرید مشکوک!
  • ازاعتراف عضو شورای شهر یاسوج به تخلف کارگران شهرداری تانبود اعتبار احداث کارخانه بازیافت
  • بانوی اصلاح طلب کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد
  • اظهارنظر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج درمورد تغییر شهردار
  • همزمان صورت پذیرفت ؛ عزل 4 معاون شهردار یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟