مشروح اخبار


» انتخابات شوراها در دو شهر کهگیلویه و بویراحمد بصورت الکترونیکی برگزار می شود



معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در دو شهر استان بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.


انتخابات شوراها در دو شهر کهگیلویه و بویراحمد بصورت الکترونیکی برگزار می شود

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در دو شهر استان بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

فتاح محمدی در گفتگو با راک نیوز افزود: با توجه به اعلام ستاد انتخابات کشور، فرایند أخذ رأی پنجمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر در یاسوج و گچساران بصورت الکترنیکی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 21 مرحله از 25 مرحله انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، بسترهای لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در دو شهرستان یاسوج و گچساران فراهم شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به درخواست شهرستان کهگیلویه برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی بسترهای لازم در این شهرستان در حال فراهم شدن است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آموزش های لازم به مردم در خصوص فرایند رای گیری الکترونیکی نیز از طریق رسانه های عمومی انجام خواهد شد.

محمدی افزود: امید می‌رود با توجه به زحماتی که مسئولان برای برگزاری مطلوب انتخابات اندیشیده‌اند، مردم با مشارکت حداکثری خود خستگی را از تن عوامل اجرایی انتخابات بیرون کنند.

وی خاطر نشان کرد:  قطعا ملت آگاه و شجاع ایران همچون همه رویدادهای مهم پس از انقلاب، این بار نیز پرشورتر از گذشته در انتخابات شرکت خواهند داشت.

محمدی تاکید کرد: انتخابات متعلق به مردم و تجلی اعمال اراده مردم در اداره کشور و پیشبرد آرمان‌های انقلاب است که رمز ماندگاری ملت و زبونی دشمنان در همین یک نکته نهفته است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، 4 هزار و 698 نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت نام کرده اند. 

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت در سراسر میهن اسلامی برگزار خواهد شد.

انتخابات شوراها در دو شهر کهگیلویه و بویراحمد بصورت الکترونیکی برگزار می شود



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1396, 14:52



» اخبار مرتبط:

  • توزیع تعرفه های انتخابات شوراها از..
  • سخنگوی وزارت کشور خبر داد: برگزاری انتخابات الکترونیکی در 9 استان کشور
  • رئیس و دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
  • آغاز فعالیت دبیرخانه نظارت بر انتخابات شوراها در مجلس/احتمال برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک
  • اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای شهر در گچساران مشخص شد+اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟