مشروح اخبار


» از به دام انداختن سه حلقه مار تا نجات زن 30 ساله قبل از مرگ! درشیراز



پس از تماس یک شهروند با سامانه 125 و اعلام مشاهده مار در منزل مسکونیش واقع در بولوار نصر شرقی ، آتش نشانان از ایستگاه هفت بدون درنگ خود را به محل اعلام شده رساندند.

امدادگران 125 ، پس از...


*آتش نشانان شیراز زن 30 ساله ای که با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده بود را نجات دادند.*

به گزارش خبرنگارحوادث راک نیوز از شیراز ؛ پس از تماس با سامانه 125 شیراز  واعلام اقدام به خودکشی یک زن با خوردن قرص و بستن درب برروی خود، بدون درنگ تیم های امدادی از ایستگاه 17 آتش نشانی شیراز ، خود را به محل حادثه که یک منزل مسکونی در بولوار نارنج بود رساندند.آتش نشانان بوسیله تجهیزات امدادی هیدرولیک ، درب منزل را باز کرده و زن 30 ساله که به دلیل خوردن قرص بیهوش شده بود را به عوامل اورژانس سپردند.

*آتش نشانان شیراز از تیم تخصصی امداد حیات وحش در سه عملیات جداگانه ، سه حلقه مار را به دام انداخته و در محدوده خارج از شهر رهاسازی کردند.*

به گزارش راک نیوز به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 17:25 دقیقه روز گذشته ، پس از تماس یک شهروند با سامانه 125 و اعلام مشاهده مار در منزل مسکونیش واقع در بولوار نصر شرقی ، آتش نشانان از ایستگاه هفت بدون درنگ خود را به محل اعلام شده رساندند.

امدادگران 125 ، پس از جستجو در محل ، یک حلقه مار شتری که در سقف شیروانی پنهان شده بود را بیرون آورده و بوسیله دستگاه مارگیر به دام انداختند.

همچنین دو مورد از امداد مار در منازل مسکونی واقع در بولوار صنعت و خیابان قاانی گزارش شد که توسط آتش نشانان از ایستگاه 18 و 6 ، دو حلقه مار به دام افتادند و در خارج از محدوده شهری رهاسازی شدند.

 



تاریخ انتشار : 1 اردیبهشت 1396, 21:18



» اخبار مرتبط:

  • جولان دوحلقه مار در سالن پذیرایی یک منزل مسکونی در خیابان لاله شیراز!
  • به دام انداختن یک حلقه مار در داخل اتاق خواب کودک +نجات کودک حبس شده دراتاق +جزئیات
  • مهمترین حوادث شیراز:از به دام انداختن مار افعی و مار عروس در منازل مسکونی تا غرق شدن مردشیرازی در استخر آپارتمان و خانه ای که اتوآن را به اتش کشید!
  • کشف 3جسد در روز گذشته توسط آتش نشانان درشیراز/ازپیکرمتلاشی مرد 46 ساله درکانال آب تا پیرزن وپیرمردی که درخانه مرده بودند!
  • نجات آوا دو ساله از حبس در اتاق توسط آتش نشانان شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟