مشروح اخبار


» کلنگ زنی طرح بزرگ آبرسانی درشهرستان کهگیلویه با حضور وزیر نیرو +جزییات



آیین کلنگ زنی طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام از سد کوثر با حضور وزیر نیرو، نماینده های شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده کلنگ زنی شد. به گزارش راک نیوزحمید چیت چیان در این آیین افزود: چندان مطلوب نیست سدی در یک استانی وجود داشته باشد که استان های همجوار از آن استفاده کنند و خود آن استان استفاده چندانی نداشته باشد. وی بیان کرد: با تدابیر لازم و سفر ریاست جمهوری به این استان این طرح در حال شروع شدن است و در آینده نزدیگ چهار شهر مورد نظر از آب سد کوثر برخوردار خواهند شد.


آیین کلنگ زنی طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام از سد کوثر با حضور وزیر نیرو، نماینده های شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طرح آبرسانی از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده کلنگ زنی شد.

 

به گزارش راک نیوزحمید چیت چیان در این آیین افزود: چندان مطلوب نیست سدی در یک استانی وجود داشته باشد که استان های همجوار از آن استفاده کنند و خود آن استان استفاده چندانی نداشته باشد.

 

وی بیان کرد: با تدابیر لازم و سفر ریاست جمهوری به این استان این طرح در حال شروع شدن است و در آینده نزدیگ چهار شهر مورد نظر از آب سد کوثر برخوردار خواهند شد.

 

وزیر نیرو اظهار کرد: با تلاش های بسیار زیاد موسسه توانمند قرارگاه خاتم در مناقصه برنده شد و با سرعت هر چه بیشتر کار به سامان خواهد رسید.

 

چیت چیان با بیان اینکه امروز چندین طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح کردیم همه این طرح ها را مهم خواند و گفت: هر چند این استان از منابع آب عمده کشور است اما بهره گیری از این منابع محدود بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید به میزان بیشتری از این منابع استفاده شد و طرح های پمپاژ آب انجام و زمین های بسیاری زیر کشت رفت.

 

چیت چیان در پایان خواستار حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت ماه شد.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1396, 22:33



» اخبار مرتبط:

  • عدل هاشمی‌پورخبرداد:سفر وزیر نیرو به 4 شهر کهگیلویه‌ بزرگ
  • بازدید نماینده کهگیلویه از پروژه آبرسانی به شهرستان بهمئی +عکس
  • طرح آبرسانی به سه هزار و100هکتار از زمین های خان احمد باشت آغاز شد+تصاویر
  • کلنگ پروژه آبرسانی به روستاهای برج بهمنی و کوهبرد به زمین زده شد
  • گلایه‌ کشاورزان بهبهانی از بی‌تدبیری وزارت نیرو/دو ماه است که استان کهگیلویه و بویراحمد آب را از سد کوثر بسته !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟