مشروح اخبار


» پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت نتوانست حریف هم نام تهرانی خود شود!



به گزارش خبرنگار راک نیوز از شهرستان کهگیلویه عصر امروز با حضور فرمانداران ،شهرداران ،مدیران ،مسولان شهرستانی و استانی نماینده مردم شهرستان کهگیلویه،بهمی چرام لنده در مجلس و جمعی از پیشکسوتان یک دیدار دوستانه و جذاب برگزار شد. به گزارش این خبر تیم پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت نتوانست حریف هم نام تهرانی خود بشود وبا نتیجه ی 4بر 3 شکست خوردند. در این دیدار برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت آقایان علی آرانپور 2گل ،عبدالعلی مرتضوی 1گل و برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس تهران آقایان فرشاد پیوس 1گل،اسماعیل هلالی 1گل ،محسن آشوری 2 گل به ثمر رساندند. در پایان این مراسم آقای هاشمی نماینده ی مردم ،اقای دانشور به نمایندگی از پیشکسوتان شهرستان کهگیلویه به ایراد سخنرانی پرداختند.


به گزارش خبرنگار راک نیوز از شهرستان کهگیلویه عصر امروز با حضور فرمانداران ،شهرداران ،مدیران ،مسولان شهرستانی و استانی نماینده مردم شهرستان کهگیلویه،بهمی چرام لنده در مجلس و جمعی از پیشکسوتان یک دیدار دوستانه و جذاب برگزار شد.

به گزارش این خبر تیم پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت نتوانست حریف هم نام تهرانی خود بشود وبا نتیجه ی 4بر 3 شکست خوردند.

 

در این دیدار برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت آقایان علی آرانپور 2گل ،عبدالعلی مرتضوی 1گل و برای تیم پیشکسوتان پرسپولیس تهران آقایان فرشاد پیوس 1گل،اسماعیل هلالی 1گل ،محسن آشوری 2 گل به ثمر رساندند.

 

در پایان این مراسم آقای هاشمی نماینده ی مردم ،اقای دانشور به نمایندگی از پیشکسوتان شهرستان کهگیلویه به ایراد سخنرانی پرداختند.



تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1396, 21:57



» اخبار مرتبط:

  • زمان و مکان دیدار پیشکسوتان پرسپولیس تهران و پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت مشخص شد+جزییات
  • دیدار دوستانه فوتبال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فداکار آتشنشانی ساختمان پلاسکو و مرحوم سرمست آرانپور دردهدشت
  • مشخص شدن هیات مدیره پیشکسوتان پرسپولیس دهدشت در جلسه ای شبانه+عکس
  • درحضورمسئولان شهرستانی برگزارشد:دیدار فوتبال پیشکسوتان ممسنی-پیشکسوتان شهرسوق+تصاویر
  • زمان و مکان تشییع پیکر کاپیتان جاودانه پرسپولیس مشخص شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟