مشروح اخبار


» پیام تسلیت فرماندهی انتظامی و رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران بمناسبت ارتحال امام جمعه موقت گچساران



فرماندهی انتظامی و رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران درگذشت حجت الاسلام خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را  طی پیام هایی تسلیت گفتند.


پیام تسلیت فرماندهی انتظامی و رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران بمناسبت ارتحال امام جمعه موقت گچساران

فرماندهی انتظامی و رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران درگذشت حجت الاسلام خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران را  طی پیام هایی تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیراست:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال مجاهد اندیشمند و عالم روشن نگر و نواندیش استاد حجت الاسلام شیخ پرویز خواجه زاده معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران و امام جمعه موقت شهرستان را به همه مردم شهرستان گچساران مخصوصا خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید و همه شهدا و پاک باختگان راه خدا غفران و رحمت الهی می طلبم.

به پاس خدمات ارزشمند ایشان در حوزه علم، فرهنگ و دانش در سنگر حوزه و دانشگاه و همچنین دانش اندوزی و تربیت دانشجویان و آینده سازان میهن اسلامی و نقش آفرینی اخلاق مدارانه وی در سنگر نماز جمعه و جماعات به سوگ نشسته و از عموم مردم ولایتمدار و شریف شهرستان گچساران جهت شرکت در مراسم تشیع پیکر پاک آن معلم دلسوز دعوت بعمل می آورد

..................

پیام تسلیت رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران در پی درگذشت حجت الاسلام خواجه زاده

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران در پیامی درگذشت روحانی عالیقدر و با فضیلت «حجت الاسلام پرویز خواجه زاده» برادر شهید والا مقام «عبدل خواجه زاده» را تسلیت گفت.

متن پیام فرهام جلیلی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم خواجه زاده درگذشت روحانی عالیقدر و با فضیلت «حجت الاسلام پرویز خواجه زاده » برادر شهید والا مقام « عبدل خواجه زاده » موجب تأثر و تألم فراوان گردید. روحانی گرانقدری که سال‌های عمر گهربار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب گام نهاد و عشق به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و ولایت مداری را سر لوحه خویش قرار داد و سال‌های متمادی در جایگاه امام جمعه شهرستان گچساران منشأ خدمات شایسته‌ای شود. این مصیبت وارده را به شما خانواده معظم تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال علو درجات برای آن روحانی والامقام و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌ کنیم. ان شاء الله روح ایشان مشمول مغفرت لایزال الهی و رحمت بی حساب رحمانی شود.



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1396, 18:53



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران در پی درگذشت امام جمعه موقت شهرستان
  • اعلام یک روز عزای عمومی در گچساران
  • پیام تسلیت شهردار دوگنبدان به مناسبت درگذشت امام جمعه موقت گچساران
  • واکنش تاجگردون به استعفای امام جمعه موقت گچساران
  • تشییع پیکر حجت‌الاسلام خواجه زاده امام جمعه موقت دوگنبدان به روایت تصویر‌
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟