مشروح اخبار


» مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جمع فرهنگیان: در سال گذشته مبلغ 5 میلیاردو و 900 میلیون وام به فرهنگیان عزیز و همچنین 34 میلیون مبلغ بلاعوض به 108 فرهنگی و دانش آموز متوفی و بیماریهای صعب العلاج پرداخت شده است .



مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جمع فرهنگیان: در سال گذشته مبلغ 5 میلیاردو و 900 میلیون وام به فرهنگیان عزیز و همچنین 34 میلیون مبلغ بلاعوض به 108 فرهنگی و دانش آموز متوفی و بیماریهای صعب العلاج پرداخت شده است . مراسم بزرگداشت مقام روز معلم در شهرستان کهگیلویه برگزار شد و در این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از 100 نفر همکار فرهنگی تجلیل و تکریم شد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جمع فرهنگیان: در سال گذشته مبلغ 5 میلیاردو و 900 میلیون وام به فرهنگیان عزیز و همچنین 34 میلیون مبلغ بلاعوض به 108 فرهنگی و دانش آموز متوفی و بیماریهای صعب العلاج پرداخت شده است .

 

مراسم بزرگداشت مقام روز معلم در شهرستان کهگیلویه برگزار شد و در این مراسم با اهدای هدایا و لوح تقدیر از 100 نفر همکار فرهنگی تجلیل و تکریم شد.

 

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ؛ در آیینی باشکوه با حضور ، معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدیر اداره، امام جمعه ، فرماندار، مسئول روابط عمومی فرمانداری ،معاونین ،معلمان و فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی، انجمن های اولیا و مربیان و دانش آموزان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و 24 معلم شهید از 6 معلم نمونه و 50 پیشکسوت فرهنگی، خانواده 6 معلم متوفی و برگزیدگان ستاد بزرگداشت مقام معلم با اهدای هدایا و لوح سپاس، تقدیر شد.

 

سید لطف الله فروزان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ، با گرامی داشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری گفت: امروز دست اندرکاران جامعه دست ساخته و دستاورد معلمان و آموزش و پرورش هستند و این نشان دهنده نقش و اهمیت آموزش و پرورش در سازندگی جامعه است.

 

فروزان با گرامیداشت یاد 24 شهید فرهنگی گفت: به بیان نقش و جایگاه معلم و تأثیر گذاری آن در تربیت نسل آینده ساز مملکت پرداخت.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه در ادمه عملکرد یکساله اداره آموزش و پرورش شهرستان را برای حضار بیان نمودند و گفت : در سال گذشته مبلغ 5 میلیاردو و 900 میلیون وام به فرهنگیان عزیز و همچنین 34 میلیون مبلغ بلاعوض به 108 فرهنگی و دانش آموز متوفی و بیماریهای صعب العلاج پرداخت شده است . وی از نصب کانکس در مدارس روستایی خبر داد و گفت : تعداد 6 کانکس به همکاری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین اداره کل نوسازی به روستاهایی که تحصیل در آنها دچار مشکل بود اهدا شده است.

 

فروزان از نصب سیستم های گرمایشی6 مدرسه ،آسفالت محوطه چند مدرسه ،توزیع 650 هزار پاکت شیر رایگان درمدارس شهری و روستایی، کسب دو رتبه کشوری و 8 رتبه استانی در مسابقات خوارزمی ،2 مقام برتر استانی در مسابقات آزمایشگاهی در رشته های فیزیک و زیست شناسی ، 1 مقام برتر کشوری در مسابقات رشته های فنی و حرفه ای ، 4 مقام برتر استانی در رشته های توپی خبر داد

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت : در سال گذشته در حدود 23 هزار ساعت دوره ضمن خدمت از محل اعتبارات شهرستانی آموزش و پرورش برگزار کردیم که در نوع خود کم سابقه است.

وی همچنین به شرکت 27 هزار و 700 دانش آموز در مسابقات قران ، نماز و عترت مرحله شهرستانی اشاره کرد و گفت : از این تعداد 115 نفر به مرحله استانی راه یافتند که در حدود 90 نفر از آنها مقام های برتر استانی را کسب نمودند.

این مسئول به اعزام بیش از 1000 نفر دانش آموز به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت : این دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم بودند.

 

در پایان این آیین با اهدای هدایا و لوح تقدیر از6 معلم نمونه ، 50 پیشکسوت فرهنگی ، خانواده 6 معلم متوفی، یک خیر فرهنگی و مقام آوران مسابقات با اهدای هدایا و لوح تقدیر ، سپاسگزاری شد.



تاریخ انتشار : 1 فروردین 1396, 00:00



» اخبار مرتبط:

  • مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جمع فرهنگیان: در سال گذشته مبلغ 5 میلیاردو و 900 میلیون وام به فرهنگیان عزیز و همچنین 34 میلیون مبلغ بلاعوض به 108 فرهنگی و دانش آموز متوفی و بیماریهای صعب العلاج پرداخت شده است .
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • تجلیل از 60 فرهنگی نمونه کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش فرهنگیان گچساران در مسابقات استانی قرآن،عترت و نماز
  • کسب 8 رتبه توسط معلمان و دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در طرح پرسش مهر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟