مشروح اخبار


» بهداد سلیمی هركول زن‌ذلیل!




 

هركول زن‌ذلیل!

آقا بیداد (نام بهداد به گویش محلی) مثل همسرش از سفر نوروز سال گذشته به شیراز به عنوان بهترین و خاطره‌انگیزترین سفر زندگی‌اش یاد می‌كند. اگر بچه حرف گوش‌كنی باشد باید در ۳۲ سالگی ورزش قهرمانی را كنار بگذارد، زیرا پدرش اصرار دارد كه او به زندگی شخصی‌اش بیشتر برسد و مربی شود اما بعید است این اتفاق بیفتد. بهداد كه روزگاری به وزنه‌برداری به عنوان تفریح تابستانی نگاه می‌كرد بعد از شكستن ركورد یكضرب رضازاده در پاریس، در لندن از شكستن ركورد دوضرب او بازماند اما شاید در آینده‌ای نزدیك تمام ركوردها متعلق به او باشد. البته به نظر می‌رسد فرمان ركوردشكنی را باید همسرش برای او صادر كند.

قهرمان مازندرانی المپیك با وجود تپل بودن بیش از حد به خودش می‌رسد هر چند پیدا كردن لباس دلخواه در این سایز برای او بسیار دشوارتر از رویارویی با پولاد سرد و زدن وزنه ۲۵۱ كیلوگرمی است. سلیمی دوم فروردین ۰۹ پای سفره عقد نشست. البته داستان خواستگاری هركول ایران هم برای خودش جالب است، بهداد با برادر آلما كه وزنه‌بردار بوده در اردوی آنتالیا آشنا می‌شود و رفت و آمد را با او آغاز می‌كند. بهداد در بابلسر و منزل آیدین دوستش آلما را می‌بیند و مدتی بعد خواستگاری و سایر اتفاقات شیرین و شروع زندگی مشترك. همسر سلیمی البته از روز خواستگاری‌اش هم خاطره شیرینی دارد، ظاهرا بهداد به دلیل دوستی با آیدین (برادر عروس) نمی‌توانسته سرش را بالا بیاورد و از شدت خجالت صورتش سرخ شده بود!

شاید خیلی از بچه‌های شمال مثل بیشتر نقاط ایران، عاشق فوتبال باشند و گل كوچك محلی اولین خاستگاه ورزشی‌شان باشد. اما سلیمی به صراحت می‌گوید هیچ علاقه‌ای به فوتبال ندارد. البته با وجود این بی‌میلی، تعصب به تیم شهرش را پنهان نمی کند و برد نساجی بهداد را خوشحال می‌كند. طبیعی است كه به تعداد طرفداران بارسلونا و لیونل مسی هر روز افزوده ‌شود و بهداد با وجود اینكه خیلی كم فوتبال می‌بیند از جادوی بارسا و لئو مسی لذت می‌برد.

در طالع مرد متولد آذرماه آمده هرگز نباید جلوی موفقیت آنها را گرفت و ظاهرا قاسم غزالیان اولین‌ مربی بهداد در قائم‌شهر خیلی خوب این نكته را درك كرده بود كه شاگردش می‌تواند روزی قهرمان المپیك باشد. البته بهداد اول به طرف ژیمناستیك و بعد از آن به كشتی جذب شد اما وقتی بیشتر رشد كرد فیزیك بدنی او باعث شد وزنه‌برداری را به عنوان رشته ورزشی‌اش انتخاب كند. فكرش را بكنید، بهداد با این هیكل و ۱۶۰ كیلوگرم وزن می‌خواست در ژیمناستیك بالا و پایین بپرد.

اینكه بهداد فرد خانواده‌دوستی باشد اصلا چیز عجیبی نیست، زیرا بیشتر ما ایرانی‌ها چنین خصوصیاتی داریم حتی اگر هر سال قهرمان جهان باشیم و در خیابان با انگشت نشان‌‌مان دهند. با این حال بهداد بدجوری به همسرش عشق می‌ورزد و به غیر از اینكه ۵ دقیقه بعد از مدال گرفتن با او تلفنی صحبت می‌كند، او مدال‌هایش را به همسرش تقدیم می‌كند. اصلا همسر او بود كه از بهداد خواست در مسابقات جهانی پاریس ركورد یكضرب سنگین‌وزن را بزند. شب قهرمانی در المپیك هم بهداد مدام پلاك طلایش را كه نام همسرش روی آن حك شده می‌بوسید تا باز هم مدال را تقدیم همسرش آلما كند. البته به غیر از اینكه دوباره باید بگوییم كه پشت هر مرد موفق یك زن قوی ایستاده و برای موفقیت تشویقش می‌كند باید برای آقایان متاسف باشیم، زیرا قوی‌ترین مرد جهان هم یك زن‌ذلیل بیش نیست!

بهداد هر غذایی را دوست دارد جز سوپ شاید به دلیل اینكه سوپ هیچ حجمی از معده فراخ او را نمی‌گیرد. البته مشخص است كه یك آدم ۱۶۰ كیلویی دنبال غذاهای حجیم و پركالری باشد و شاید بهداد در غذا خوردن هم حسین رضازاده را الگوی خودش قرار داده.



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1391, 10:52



» اخبار مرتبط:

  • کتک کاری قوی ترین مردجهان در بیمارستان!
  • نامه دلتنگی حامد بهداد برای پدرش + عکس
  • حامد بهداد عزادار شد
  • امید نوروزی قهرمانی که دنبال تیپ و لباس و ماشین آنچنانی نمیرود.
  • آواز خوانی بهداد برای مهناز افشار +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟