مشروح اخبار


» افزایش 11 درصدی مشارکت مردم گچساران نشانه دغدغه آنها برای توسعه است



فرماندار گچساران با اشاره به افزایش 11 درصدی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل، گفت: این افزایش نشانه دغدغه شهروندان برای توسعه کشور است.


افزایش 11 درصدی مشارکت مردم گچساران نشانه دغدغه آنها برای توسعه است

فرماندار گچساران با اشاره به افزایش 11 درصدی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل، گفت: این افزایش نشانه دغدغه شهروندان برای توسعه کشور است.

عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران افزود: بیش از 73 درصد مردم شهرستان گچساران در حماسه 29 اردیبهشت درپای صندوق های رای حاضر شدند که در مقایسه با یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا،مشارکت مردم بیش از 11 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته بیش از 62 درصد از مردم شهرستان گچساران در انتخابات شرکت کردند که افزایش چشمگیر حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 نشان دهنده، دغدغه مردم نسبت به مشکلات کنونی کشور است.

رحیمی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با اتحاد مثال‌زدنی و مشارکتی پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت، بار دیگر با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند و عزت و سربلندی این کشور سرافراز بار یگر به جهانیان یادآوری شود.

گفتنی است در انتخابات 29 اردیبهشت 67 هزار و 435 نفر واجد شرایط در شهرستان گچساران رای دادند و مشارکت73 درصدی را رقم زدند.



تاریخ انتشار : 4 خرداد 1396, 19:23



» اخبار مرتبط:

  • انتخاب 183 نفر به عنوان عضو شورای شهر و روستا در شهرستان گچساران
  • تایید صلاحیت 95 درصد داوطلبان شورای اسلامی شهر گچساران
  • کسب مقام نخست گچساران در مشارکت انتخابات بین شهرستان های هشت گانه استان
  • محمدرضا رحیمی داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری شد
  • 15 نفر از نامزدهای شورای اسلامی گچساران انصراف دادند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟