مشروح اخبار


» به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت در شهرستان کهگیلویه توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود



این طرح همه ساله در نیمه دوم شعبان و ایام ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ کمک رسانی به نیازمندان و مستمندان و با جمع آوری کمک های مردمی در قالب دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور تهیه سبدهای کالا و غذایی برگزار می شود. ماه مبارک رمضان، ماهی سرشار از مهر، مهربانی و نعمت است و روزه داری فرصت مناسبی برای درک نیازمندان و کمک به آنهاست. انتظار می رود این برنامه خیرخواهانه و خداپسندانه، استقبال و مشارکت گسترده همشهریان را بهمراه داشته باشد‌.


به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت به منظور یاری رساندن به نیازمندان و محرومان، با جمع‌آوری اقلام مواد غذایی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود.

 

به گزارش راک نیوز سید عادل رهبریان گفت؛جمعیت هلال‌ احمر شهرستان با بهره ‌گیری از توان نیروهای داوطلب و جوان خود اجرای طرح همای رحمت را در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود؛این طرح همه ساله در نیمه دوم شعبان و ایام ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ کمک رسانی به نیازمندان و مستمندان و با جمع آوری کمک های مردمی در قالب دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور تهیه سبدهای کالا و غذایی برگزار می شود. ماه مبارک رمضان، ماهی سرشار از مهر، مهربانی و نعمت است و روزه داری فرصت مناسبی برای درک نیازمندان و کمک به آنهاست،انتظار می رود این برنامه خیرخواهانه و خداپسندانه، استقبال و مشارکت گسترده همشهریان را بهمراه داشته باشد‌.

رهبریان با بیان اینکه بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌ های بی‌ سرپرست، مادران باردار نیازمند، ایتام و خانواده‌ های کم برخوردار حاشیه شهر و روستاهای دور افتاده، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان و محرومین افرادی هستند که در طرح ملی همای رحمت به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.

 

ریس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه درپایان افزود؛در این طرح در صورتی که یک شخص خواهان حمایت از یک بیمار باشد شماره حساب مستقیم آن بیمار در اختیار نیکوکار قرار داده می‌شود تا با خیال راحت پول مورد نظر خود را واریز کند.



تاریخ انتشار : 7 خرداد 1396, 01:06



» اخبار مرتبط:

  • طرح "همیان مولا" ویژه ماه رمضان در گچساران اجرا می‌شود
  • کناره گیری یک مدیر کهگیلویه ای از سمت خود
  • رقابت 10 داوطلب در انتخابات شورای اجرایی هلال‌احمر کهگیلویه
  • انتخاب یک کهگیلویه ای بعنوان عضو کمیسیون برنامه و بودجه جمعیت هلال‌احمر کشور
  • رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟